لیدر تیم استقلال به نتایج رقبا واکنش نشان داد

لیدر تیم استقلال به نتایج رقبا واکنش نشان داد

اتفاقات قبل از بازی استقلال و فولاد و حضور یکی از اسطوره های این باشگاه در رختکن از جمله موضوعات حساس تیم های تهران و خوزستان بود.

بیژن طاهری که در دوران مربیگری حسن روشن در بانک تجارت شاگرد او بود در گفتگو با خبرورزشی از دیدار استقلال و فولاد، ادامه برتری استقلال و حضور حسن روشن در رختکن این تیم خبر داد.

بازی استقلال و فولاد را چگونه ارزیابی کردید؟

بازی بسیار سخت و فشرده بود. هر دو تیم در تاکتیک های خود به حمله و دفاع فکر می کردند، اما خوشبختانه در پایان موفق شدیم پیروز شویم و سه امتیاز از هر بازی را بگیریم. زیرا برای ما بسیار مهم بود که فاصله خود را در بالای جدول با رقبا حفظ کنیم.

گل مهدی پور چطور؟

کادرفنی تاکید ویژه ای روی شوت های از راه دور در تمرین دارد و بازیکنان این کار را در هر جلسه تمرین می کنند. طبیعتاً وقتی چنین تمریناتی زیاد تکرار شود، نتیجه را در بازی خواهید دید. به نظر من گل مهدی پور یکی از گل های ماندگار فوتبال ایران بود.

شکست سپاهان در 3 بازی متوالی چقدر برای استقلال اهمیت دارد؟

همه رقبا برای ما رقیب هستند. تنها 12 هفته از لیگ برتر می گذرد و هنوز امتیازی از سایر تیم ها جدا نشده ایم. همه اعضای تیم استقلال مصمم به ادامه این روند هستند. شک نکنید بازیکنان استقلال علاقه ای به نتایج سایر تیم ها ندارند و فقط به حریف بعدی خود بازی به مسابقه فکر می کنند.

صحبت های مجیدی درباره بی اهمیت بودن نوشته های استقلال و بالا آمدن شیشه روی دستان وریا گفوری را چگونه تحلیل می کنید؟

به نظر من این جمله فرهاد مجیدی حرف بسیار انگیزشی بود که جام باید در دست وریا گفوری باشد. این حرفی بود که فکر می کنم به همه بازیکنان تیم استقلال انگیزه می دهد. در هر صورت بازیکنان، مربیان و همه هواداران منتظر روزی هستند که استقلال قهرمان شود و جام قهرمانی در دستان کاپیتان تیم بالا برود.

از حضور حسن روشن در رختکن استقلال و اتفاقات مربوط به آن بگویید؟

ابتدا باید بگویم مجیدی احترام زیادی برای پیشکسوتان استقلال قائل است. حسن روشن یکی دیگر از اسطوره های باشگاه ماست. کسی که هم در جام جهانی و هم در المپیک گل زده است، جایگاه خاصی دارد. فرهاد مجیدی به محض ورود به رختکن مورد استقبال گرم قرار گرفت و آنها را در آغوش گرفتند.

حسن روشن با بازیکنان این تیم صحبتی نکرده است؟

آقای روشن به همه اعضای تیم گفت که باید انتقادپذیر باشید. او چیزی گفت که همه بازیکنان را شوکه کرد و تیم تحت تاثیر قرار گرفت.

روشن چی گفت؟

حسن روشن به بازیکنان گفت من برای استقلال و تیم ملی زحمت کشیدم اما یک بار هم پدرم از من تعریف نکرد. این حرف صریح روی همه بازیکنان تاثیر داشت به طوری که در پایان صحبت هایش هر کدام از بازیکنان رفتند و با حسن آقا دست دادند.

حسن روشن در مورد بازی استقلال و فولاد که برای آن آماده بودی چیزی نگفت؟

نه! او می‌دانست که کارکنان صحبت کرده‌اند و در آن زمان لازم نبود چیزی بگوید، اما چیز مهمی گفت. او به بازیکنان گفت که شما می توانید هر کاری بخواهید انجام دهید، فقط باید بگویید “من می توانم”. وقتی این را می گویید مطمئناً به آنچه می خواهید می رسید، به شرطی که از ته دل باشد. این حرف صریح انگیزه زیادی به بازیکنان داد و شاید به همین دلیل فرهاد مجیدی گفت که حضورش در رختکن استقلال انگیزه بازیکنان را افزایش داده است.

حواشی در طول بازی وجود نداشت؟

فرهاد مجیدی همیشه قبل از بازی روی نیمکت تیم می گوید هیچکس حق حرف زدن در طول بازی را ندارد. مجیدی تاکید می کند که می خواهیم داخل زمین را حبس کنیم و نمی خواهیم با سروصدا و فریاد بیرون از زمین تمام شود. به همین دلیل است که ما از هیچ کس غافل نمی شویم.

بازی بعدی با آلومینیوم اراک را چگونه پیش بینی می کنید؟

همه بازی ها برای استقلال سخت است. حالا بازی با فولاد تمام شده و کادرفنی تمام فکر و خاطره خود را از بازی بعدی مقابل آلومینیوم متمرکز کرده است. انشاالله در این دیدار با تمام توان به میدان می رویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید