لیگ برتر فوتبال استقلال لیدر اقتصاد/ آبی ها مقابل شاخه دوم پیروز شدند!

ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805944

استقلال در تنها دیدار پس از نیم فصل لیگ برتر مقابل هواداران پیروز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از سرگیری غیررسمی لیگ برتر با یک بازی معوقه در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد. استقلال لیدر لیگ در دیداری عقب افتاده به مصاف هواداران رفت که تعویق آن برای تاج حرف و حدیث های زیادی داشت.

استقلال لیدر با ادامه پیروزی ها و شروع خوب نیم فصل دوم می خواست با یک پیروزی خوب فاصله خود را با سایر رقبای بالای جدول افزایش دهد.

از طرفی این هوادار که در این فصل به شعبه دوم استقلال تبدیل شده بود به فکر جدایی با امتیاز گرفتن از انتهای جدول افتاد.

بازی نسبتا متعادل آغاز شد اما با حرکت انفرادی امین قاسمی نژاد، استقلال یک پنالتی گرفت تا رودی از آبی ها پیش بیفتد. این هوادار که نمی خواست ببازد پس از این گل پیش افتاد و با یک ضربه کرنر توانست بازی را پس بگیرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم ادامه نیمه اول بود. تعویض بازی بین دو تیم

هر چه به پایان مسابقه نزدیکتر می شدیم استقلال برای رسیدن به گل دوم اشتیاق بیشتری پیدا می کرد و در نهایت در دقایق پایانی یک ضربه کرنر به گل دوم رسید تا روند رو به رشد استقلال ادامه پیدا کند و از بالای سر فاصله گرفت. از جدول با تعقیب کنندگان بیشتری خوش بگذرانید.

طرفداران 1
گل: محمد جواد محمدی (39)

استقلال 2
گل ها: رودی زاستد (11 پنالتی) و ارسلان مطهری (84)

طرفداران:
مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی (53 – صائب محبی)، سید محمد حسینی، سید محمد ستاری، نیما انتصاری، سپه روزطلب، داریوش شجاعیان. (62 – حجت چهارمحالی)، حسین صادقی (74- پیمان میری)، معین عباسیان (74 – اميرحسين ورمحمد)، اکبر بابا محمدی (46 – بابک مرادی)، محمدجواد محمدی
سرمربی: رضا عنایتی

استقلال:
سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس، ورا گفوری، جعفر سلمانی (52 – ابوالفضل جلالی)، امین قاسمی نژاد. (62 – ارسلان مطهری)امیرحسین حسین‌زاده (83 – علی صادقی)، رودی را هل داد (83 – آرماند رمضانی)
فرهاد مجیدی سرمربی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید