لیگ برتر فوتبال دست مرگ پرسپولیس را نجات داد/ قرمزها بدون گل در جریان بازی پیروز شدند!

ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794635

پرسپولیس در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته یازدهم به مصاف ذوب آهن رفت و پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پرسپولیس در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته یازدهم به دیدار ذوب آهن تهران رفت. قبل از بازی اتفاق مهمی برای قرمزها افتاد. تساوی با آلومینیوم که مدعی سکوت در این فصل است، فرصت مناسبی برای پرسپولیس بود تا با شکست ذوب آهن به مثلث بالای جدول اضافه شود.
گل محمدی تیمش را با بازیکنان تازه واردی چون شجاعی و شریفی به میدان فرستاد تا پاداش درخشش این بازیکنان در جام حذفی را بدهد.

برخلاف ذوب آهن که در هفته های اخیر مقابل پرسپولیس متحمل شکست های پیاپی شده بود، انگیزه ای برای رویارویی با قهرمان داشت.
نکته ویژه این بازی بی شک تقابل تاتار و پرسپولیس بود که همیشه جذابیت خود را داشته است.

بازی با برتری قابل پیش بینی پرسپولیس آغاز شد و مقابل ذوب آهن سعی کرد حملات پرسپولیس را مهار کند و یک بازی بسته انجام داد. در نیمه اول اما ذوب آهن موفق تر بود تا هر دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

نیمه دوم ادامه همان روند نیمه اول بود. پرسپولیس حمله کرد و ذوب آهن بازی را بسته بود. اما اشتباه مرگبار دروازه بان ذوب آهن باعث شد در کمال ناباوری دروازه این تیم باز شود. پس از آن بازی، ذوب برای جبران این گل بد جلو رفت اما در نهایت قرمزها روی یک ضد حمله صاحب یک پنالتی شدند تا گل دوم را به ثمر برسانند و سه امتیاز را قطعی کنند.

پرسپولیس 2
گل ها: پارسا جعفری (61، گل به خودی) و مهدی ترابی (82، پنالتی)

آهن صفر
گل: –

پرسپولیس:
حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، عیسی القطر، امید عالیشاه
سرمربی: یحیی گل محمدی

فولاد:
پارسا جعفری، امیرحسین سجی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، رضا حلقی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانا باغکی، محمد هدابنده لو
سرمربی: مهدی تارتار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید