باشگاه استقلال به اظهارات ستاره این تیم واکنش نشان داد

باشگاه استقلال به اظهارات ستاره این تیم واکنش نشان داد

ماجرای دلخوری وریا گفوری از کارکنان استقلال چند روزی است که ادامه دارد و حالا تلاش کارکنان این باشگاه برای حل این مشکل است. گفوری که قراردادش با استقلال به پایان رسیده بود از عدم تماس با او برای تمدید قرارداد ناراحت بود و این موضوع را در رسانه ها نیز مطرح کرد.

کاپیتان استقلال با وجود اینکه پیشنهادهایی مانند فولاد خوزستان دارد اما خودش خواهان ادامه فوتبال در استقلال است و به همین دلیل با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره وریا گفوری گفت: آقای غفوری کاپیتان ماست. به او می گویم باشگاه با هیچکس برای تمدید قراردادش مذاکره نکرده است، ما با هیچ یک از بازیکنان داخلی که قراردادشان تمام شده مذاکره نکرده ایم، به جز بازیکنان خارجی. ما افرادی مانند وریا گفوری را بازیکن استقلال و فرزند این باشگاه می دانیم و انشالله به زودی این سوء تفاهم برطرف خواهد شد.

این در شرایطی است که گفته می شود مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نیز قصد دارد در روزهای آینده با وریا گفوری دیدار و با وی برای تمدید قرارداد به توافق نهایی برسد، بنابراین کاپیتان فصل جدید این کار را انجام خواهد داد. به دیگر بازیکنان این تیم بپیوندید. مراجعه كردن.

دیدگاهتان را بنویسید