باشگاه استقلال به اظهارات قلعه نویی واکنش نشان داد

باشگاه استقلال به اظهارات قلعه نویی واکنش نشان داد

اظهارات و مصاحبه های امیرگله نویی جنجالی شد. گهر سرمربی گل که در مورد مسائل مختلف صحبت می کرد، در بخشی از این گفت و گو از وضعیت استقلال، حضور در تیم های سپاهان و تراکتورسازی صحبت کرد که با واکنش باشگاه استقلال همراه شد.

در بخشی از این گفتگو یکی از مجریان از فرهاد مجیدی درباره احتمال قهرمانی آبی ها پرسید.

مجری این سوال را مطرح کرد و از قلعه نویی پرسید: آخرین قهرمانی استقلال با شما بود و سلیقه او همیشه زیر زبان استقلالی هاست. فکر می کنی در پایان این فصل فرهاد مجیدی بتواند این جادوی 10 ساله را بشکند و استقلال قهرمان این فصل لیگ ایران شود؟

سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال از مشکلات خود در هدایت تیم های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی و همچنین اینکه تیم های تحت هدایت او مشکلات مالی داشتند و فصل قبل را در رتبه خوبی به پایان نرساندند، گفت.

او گفت: خیلی ها می آیند و از قهرمانی حرف می زنند و هیچ کس نمی گوید امیرگله نوی تیم هایی را گرفته که ورشکست شده اند، چه سر میز و چه از نظر مالی. استقلالی که مظهر خورشید من بود را می بینی. حالا ببینید او 200 میلیارد بودجه دارد. این را خودشان برای ورود به بورس اعلام کردند و من هیچ خبری ندارم.

وی ادامه داد: خوب یک تیم 200 میلیاردی و با حمایت استقلال که … اما در آن سال هایی که استقلال سیزدهم بود و پول نداشت، اگر این تیم ها را قهرمان کنید هنر است. هیچ نقشی در او نداشت و این تلاش این مجموعه بود. امیدوارم آنچه خوب است و با صفا به دست می آید و شایسته یک مجموعه است به دست آید.

صحبت های گل گهر با واکنش باشگاه استقلال همراه شد. در بیانیه آبی ها آمده است: صحبت های سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال در شرایطی که این باشگاه در کورس قهرمانی قرار دارد، تهمت و غیرحرفه ای است.

در قسمت بعدی این اطلاعیه نیز آمده است: باشگاه استقلال ممکن است اطلاعات زیادی در مورد برخی هزینه ها در لیگ برتر منتشر کند اما انتشار این موارد را اخلاقی نمی داند. بنابراین از سایر تیم ها انتظار می رود که اصول حرفه ای را رعایت کنند و فقط در مورد مشکلات تیم خود اظهار نظر کنند.

پس از پایان بازی استقلال و گل گهر، این دیدار با استفاده از اریک بوکوم باگنام سیرجانی با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید که با تنش بین دو باشگاه همراه بود.

در واقع از زمان اعلام شکایت استقلال از گل گهر تا زمان صدور رای کمیته انضباطی و تایید آن در کمیته استیناف، دو باشگاه با یکدیگر تنش داشتند و حالا مصاحبه جدید امیر قلعه نویی به تازه ترین بحث تبدیل شده است. بین استقلال و گل گهر بعد از اعلام آبی پوشان آیا واکنش سیرجانی ها وجود خواهد داشت یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید