واکنش جالب باشگاه استقلال به اظهارات عجیب پرسپولیس علیه استقلال

واکنش جالب باشگاه استقلال به اظهارات عجیب پرسپولیس علیه استقلال

بازیکنان استقلال در اعتراض به مشکلات مالی تیم خود پرسپولیسی ها را به سخره گرفتند و خاطرنشان کردند که اگر تیم خاصی بودند حالا همه مسئولان برای رفع مشکلاتشان تلاش می کردند.

در بخشی از بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص اعتراض بازیکنان استقلال آمده است: «پرسپولیس در تمام این سال ها با پرونده های بسیار سنگینی مبارزه کرده است. از بدهی به برانکو و کالدرون گرفته تا بودیمیر و رادوشوویچ. هر کدام از این موارد هزینه ها و دردسرهای زیادی را برای باشگاه به همراه داشت از جمله دو بار بسته شدن پنجره باشگاه در بدترین شرایط. آیا ما در این شرایط بحرانی نیستیم؟ آیا ما کسی را مقصر دانستیم؟ چرا از نام پرسپولیس برای دویدن استفاده می کنید؟ این اتفاق جدیدی در تاریخ فوتبال ایران است که در ابتدا هزینه های مربی را پرداخت نکردند، بعدها بارها فرصت تسویه حساب را پیدا کردند و اخیراً مستقیماً از منابع بورسی گرفتند اما به جای پرداخت بدهی، آنها با این پول یکی از گران ترین تیم های لیگ را تعطیل کردند. کردند و حالا نام پرسپولیس بد مدیریت را یدک می کشند!»

جالب اینجاست که باشگاه استقلال همانطور که به مصاحبه اعتراضی بازیکنان به مدیریت باشگاه و مشکلات مالی این تیم بوده، به هیچ وجه قصد پاسخگویی به اظهارات باشگاه پرسپولیس را ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید