اظهارات عجیب پیشکسوت باشگاه استقلال برای پرسپولیس

اظهارات عجیب پیشکسوت باشگاه استقلال برای پرسپولیس

علی چینی درباره آبی‌ها که در پنج بازی اخیر پیروز نشده‌اند و اینکه آیا این موضوع می‌تواند استقلال را از رقابت با پرسپولیس و سپاهان باز دارد، گفت: قبل از اینکه در مورد استقلال صحبت کنم باید بگویم که پرسپولیس را قهرمان این فصل و گل‌گوتای نمی‌دانم. تیم به مراتب بهتر از پرسپولیس است. سپاهان هم تیم باکیفیتی است و آنها هم جزو مدعیان قهرمانی هستند.

وی افزود: خوب است که استقلال امسال در لیگ شکست نخورد اما این تساوی ها هم باید به دست بیاید. استقلال در موقعیت سازی مشکلی ندارد بلکه مسئله اصلی گلزنی است که متاسفانه موقعیت ها از بین می رود. با بی توجهی یا عدم تمرکز برخی می گویند استقلال بازیساز ندارد اما من این را قبول ندارم چون در فوتبال امروز بازی سازی از خط دفاع شروع می شود و مثل گذشته نیست که همه چیز بر عهده یک بازیکن باشد.

چنی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد یامگا و زستید راضی کننده است، گفت: آنها بازیکنان خوبی هستند. فکر می کنم زستد با شرایط بازی فاصله زیادی داشت و حالا کادر فنی از او برای بهبود شرایط این بازیکن استفاده می کند. البته به نظرم باید از مهاجمانی مثل ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد بیشتر استفاده کرد. اگر زستد در مسابقه ای روی نیمکت بنشیند، قطعا انگیزه او برای رقابت بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید