واگذاری سهام به باشگاه استقلال مشکل جدیدی است. اظهارات عجیب پیشکسوت آبی ها

واگذاری سهام به باشگاه استقلال مشکل جدیدی است.  اظهارات عجیب پیشکسوت آبی ها

محمد نوازی هافبک سابق استقلال در خصوص واگذاری سهام استقلال و شروع تصاحب ساختمان این باشگاه و همچنین بازی استقلال و گل گهر سیرجان صحبت هایی را مطرح کرد.
برای ورود به بورس با باشگاه استقلال چه کردید؟

چگونه می دانم؟ اصلا کسی با من صحبت نکرد. امروز یکی از دوستان به من زنگ زد و گفت برو باشگاه چون قبول می کنند.

یعنی کسی در مورد باشگاه به شما چیزی نگفت؟

نه او این کار را نکرد! کسی به ما نگفت این چه احترامی برای پیشکسوتان است؟ یعنی نمک و امثال آنها، درسته؟ کسانی که ریشه ما را می شناسند. از شماره ملی گرفته تا آدرس منزل و … باید خود ما را ثبت نام کنند. یعنی چی بریم تو صف بایستیم؟ این برای خدا بد است. باید بگذارند یک نفر این کارها را انجام دهد.

فکر می کنی وضعیت آن دسته از بازیکنان استقلال که در قید حیات نیستند چگونه باشد؟

آنها هم نباید بیایند. اما بوده اند کسانی که سال ها برای استقلال زحمت کشیده اند و حالا خانواده، دختر و پسرشان باید از چنین شرایطی برخوردار باشند. همه کسانی که روزی برای این تیم بازی کرده اند، بخشی از تاریخ این باشگاه هستند. متاسفانه معلوم نیست این مشکلات مدیریتی تا کی ادامه خواهد داشت! وقتی ما از آسیا حذف شدیم همین کار را می کنند. پس چه زمانی باید پیشکسوتان مورد ارزیابی قرار گیرند…

به نظر می رسد شما خیلی ناراحت هستید؟

بله دارم! متأسفانه پیشکسوت باشگاه استقلال به نام افرادی محدود می شود که یا سرمربی این تیم می شوند یا در باشگاه پست می شوند. یعنی یکی که سرمربی نمیشه پیشکسوت استقلال نیست؟ دیگران دیگر حق ندارند؟ بقیه جانباز نیستند؟ به خدا قسم ما برای استقلال فوتبال بازی کردیم، برای استقلال گل زدیم و پاس گل دادیم اما روال به این شکل است که فقط آنهایی که سرمربی می شوند مشخص هستند.

در آستانه بازی استقلال و گل گهر بازیکنان خارج از زمین زیادی درباره این دیدار صحبت می کنند، نظر شما چیست؟

متاسفانه حواشی و مشکلاتی مثل سربازی این بازیکن و این بازیکن باعث شد هیچکس فکر نکند که خوب بازی می کند. همه به دنبال خراب کردن یکدیگر هستند. همه به دنبال این هستند که برای یکدیگر وارونه شوند. می خواهند همدیگر را در آب بیندازند. جای خودت بنشین پیش خدا.

چه کسی اشتباه می کند؟

از فدراسیون فوتبال! فدراسیون فوتبال برای فوتبالیست ها مانند بانک است، باید امن باشد. معتبر باشد. وقتی شخصی یک تعهد نامه یا نامه ای در فدراسیون می گذارد، باید حذف شود. اما متأسفانه برخی از افراد با رابطه و پارتی بازی نامه خاصی را می بینند یا از آن عکس می گیرند و سپس از آن برای غوطه ور شدن تیم ها یا افراد استفاده می کنند. متأسفانه فوتبال از داخل زمین به بیرون رفته است در حالی که آن که قوی تر است باید در زمین پیروز شود. اما اکنون می بینیم که همه سعی می کنند یکدیگر را از زمین صاف کنند. این فوتبال نیست! متأسفانه برخی از خبرنگارانی که با برخی باشگاه ها در ارتباط هستند نیز برای انتشار چنین اخباری از فدراسیون یا سازمان لیگ پول دریافت می کنند و در نتیجه به حریفان خود فشار می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید