حمله سنگین پیشکسوت باشگاه استقلال به مدیران آبی

حمله سنگین پیشکسوت باشگاه استقلال به مدیران آبی

محمد نوازی درباره خاطراتش از دربی تهران و گل خاطره انگیزی که از روی ضربه ایستگاهی به احمدرضا عابدزاده زد، گفت: بدون شک آن گلی که زدم مهمترین گل دوران فوتبالم بود. الان هم به بازیکنان می‌گویم که اگر می‌خواهند یک ضربه ایستگاهی از روی خط لمسی بزنند، بهتر است با هدف روی چارچوب شوت بزنند، زیرا احتمال گل وجود دارد یا توسط بازیکنی در جاده قطع می‌شود. و توپ تبدیل به گل می شود. من آن شوت را عمدا هدف گرفتم و خوشبختانه این یک گل بود.

مدافع و هافبک سابق تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا با احمدرضا عابدزاده درباره این گل گفتگویی داشته است یا خیر، تاکید کرد: چند بار همدیگر را دیدیم اما واقعیت این است که بحثی درباره این گل بین ما دو نفر نشده است. تغییر نکرده است

نوازی درباره دربی معروف 18 آذر که منجر به درگیری بازیکنان شد، گفت: ما هم از این اتفاقات ناراحت بودیم و به غیر از محرومیت، سه روز هم به زندان رفتیم که کار را خراب کرد. البته ما در آن سال ها واقعا برای تیم زحمت کشیدیم و بدون هیچ چشمداشت مالی بازی کردیم و اگر الان در بین هواداران این تیم به عنوان بازیکن سابق استقلال شهرتی دارم به خاطر نام بزرگ باشگاه استقلال است. .

وی در ادامه تصریح کرد: آن زمان به دنبال گزینه و پول نبودیم، مدیر برنامه نداشتیم و با تعصب زیاد برای استقلال بازی می کردیم اما الان فوتبال ماشین شده است. یادم هست پنج دعوت خارجی داشتم، از جمله پیشنهادهایی از آلمان، یونان و اتریش، اما برخی از آقایان اجازه ندادند.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متأسفانه برخی مدیران استقلال سرم کلاه گذاشتند و نگذاشتند در اوج فوتبالم لژیونر شوم. اگر به فوتبال اروپا می رفتم قطعا تاثیر زیادی در زندگی ام داشت اما متاسفانه برخی مدیران و مربیان اجازه ندادند. البته در آن زمان برخی از دوستان با حیله گری توانستند لژیونر شوند، اما ما سکوت کردیم و حقمان ضایع شد.

نوازی درباره صدمین دربی تهران که یکشنبه هفته آینده بین استقلال و پرسپولیس برگزار می شود، تاکید کرد: این دیدار برای هر دو تیم مهم است و تیمی که برنده شود شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت. فکر می کنم استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم در دربی پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید