کنایه سنگین پیشکسوت آبی ها به بازیکنان استقلال

کنایه سنگین پیشکسوت آبی ها به بازیکنان استقلال

رضا رجبی درباره استعفا و رفتن علی فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده تلاش زیادی کرد اما چاره ای جز استعفا نداشت. برای او ماندن مهم نبود، مهم چگونه ماندن بود. او فداکاری کرد و با این شرایط به استقلال آمد. فتح الله زاده استقلالی است و برای حل مشکلات آمده است. با این حال برخی از بدهی ها را نیز پرداخت کرد. او بدهی گابریل پین را پرداخت و برای پرداخت بدهی میلیچ به ترکیه رفت.

و ادامه داد: اما در مورد بدهی استراماچونی دست‌هایی درگیر بود تا این اتفاق بیفتد. این بدهی پولی نبود که قابل پرداخت نباشد. اگر این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد همه دست و پا می زنند چون این یک مشکل ملی است. این مقدار بدهی برای یک تیم مغرور مبلغی نیست. این اتفاق تبعات زیادی برای استقلال خواهد داشت. به نظر من فتح الله زاده مجازات شد چون می توانستند خیلی راحت این مشکل را حل کنند. مبلغی هم دادند که برای مدیریت باشگاه در نظر گرفته شده بود.

دست فتح الله زاده را در پوست گردو گذاشتند

رجبی با بیان اینکه «اسپانسر قول پرداخت بدهی را داد اما تا آخرین لحظه دست فتح الله زاده را در پوست مهره نگه داشتند»، گفت: فتح الله زاده یک استقلالی تمام عیار است. ببینید پول های باشگاه در گذشته چگونه خرج شده است. آیا ممکن است آقای قربان زاده با آجرلو هماهنگ نباشد و نداند این همه پول چگونه خرج شده است؟ آنها باید حداقل اولویت ها را تعیین کرده باشند. قبلا این بدهی ها باید پرداخت می شد.

و ادامه داد: در دولت قبل افراد زیادی را استخدام کردند و دستمزد زیادی به آنها دادند. این پول مردم و بیت المال است. هیئت مدیره چه کاری می توانست انجام دهد؟ آیریلو تصمیمات خود را می گرفت و خودش آنها را اجرا می کرد. کار اصلا ابتدایی نبود. استقلال اکنون در بالای جدول است و عملکرد خوبی دارد اما در این شرایط سخت هواداران از این برد خوشحال نشدند زیرا شرایط باشگاه خوب نیست. باشگاه دولتی است و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است اما کاری برای آن انجام نمی دهند.

چرا این همه بی عدالتی و آزار و اذیت وجود دارد؟

این فوتبالیست پیشکسوت افزود: من به عنوان یک هوادار ناراحتم که چرا این همه بی عدالتی و جفا می شود. این مشکلات برای ما زشت است که نمی توانیم این پول کم را پرداخت کنیم. کشور ما ثروتمند است اما هیچ اقدامی انجام نمی شود. این استعفای فتح الله زاده معرفتی بود.

وی در پایان درباره شکایت بازیکنان و مربیان استقلال از پرداخت نشدن مطالباتشان گفت: 13 سال برای استقلال بازی کردم و 5 هزار تومان گرفتم. ما هرگز اعتصاب نکردیم. بازیکنان باید در شرایط سخت کمک کنند. در شرایط خوب، هر کسی می تواند کمک کند. من از بازیکنان گلایه دارم و آنها باید در این شرایط به تیم خود کمک کنند. ساپینتو نباید این موضوع را رسانه ای می کرد که چهار ماه است حقوق نگرفته و ممکن است تیمش را ترک کند. خیلی از مسائل باید در بدنه باشگاه تصمیم گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید