حمله پیشکسوت آبی ها به مدیران استقلال

حمله پیشکسوت آبی ها به مدیران استقلال

علی چینی مربی و بازیکن سابق استقلال در خصوص شروع تمرین استقلال، جدایی وریا غفوری از این تیم و صحبت های جنجالی حسن عباسی در خصوص بازیکنان اظهاراتی را بیان کرد.

نظرت در مورد شروع تمرینات استقلال چیست؟

گفتم جای نگرانی نیست و تیم استقلال هر روز به شرایط خوب خود نزدیک می شود. با پر شدن بازیکنان، شاهد تمرین این تیم تقریباً با تمام بازیکنان خود بوده ایم. ما باید یکی دو بازیکن کلیدی دیگر بگیریم و تمام.بنابراین از هواداران می خواهم که ذهنیت نگران کننده ای در مورد استقلال نداشته باشند.

فکر می کنی استقلال می تواند در این مدت کوتاه بدنسازی کافی انجام دهد؟

قطعا این اتفاق خواهد افتاد. امروزه بدنسازی به یک فرم حرفه ای تبدیل شده است و می توان با پکیج بدنسازی حرفه ای ظرف مدت 20 تا 25 روز تیم را برای حضور در مسابقات آماده کرد.تیم فنی استقلال جزو بهترین های اروپاست و این قطعا مشکلی برای این تیم ایجاد نخواهد کرد. استقلال.

نظرت در مورد لیگ برتر آینده و وضعیت استقلال چیست؟

قطعا لیگ سختی برای استقلال خواهد بود. اما استقلال برای سخت کوشی ساخته شده است و یاد گرفته در چنین شرایطی سخت تر وارد مسابقات شود.

جدایی واریا غفوری از استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

واقعا حیف که واریا از استقلال رفت! خیلی بد! من شخصا از آن حمایت کردم اما باید بگویم شرمنده هستیم که نتوانستیم در استقلال از شما محافظت کنیم. همیشه در قلب و خاطرات ما خواهی ماند. امثال ناصر حجازی، امثال منصور پوحیدری و آبی پوشان استقلال هرگز از یاد هواداران نمی روند.

شنیده اید محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال سن و سال و نزدیک شدن به پایان دوران فوتبالش را دلیل این موضوع عنوان کند؟

شاید این هم دلیل موجهی برای جدایی باشد اما ای کاش مراسمی شیک و مناسب برای رفتن وریا غفوری ترتیب می دادند تا خداحافظی بازیکن متعصب و کاپیتان استقلال با شرایط بهتری اتفاق بیفتد.

درباره اظهارات جنجالی حسن عباسی در مورد زیر سوال بردن فوتبالیست ها حرفی دارید؟

قبل از هر سخنرانی می خواستم از کسانی که به او میکروفون می دهند بخواهم قبل از شروع صحبت های عباسی از او نمونه دوپ بگیرند، درست مثل فوتبالیست هایی که قبل از مسابقه نمونه دوپ می گیرند تا مشخص شود او چگونه حرف ها را می گوید. چون یک فرد عادی یک بار هم به چنین جامعه ورزشی بزرگی توهین نمی کند و آن اعتباری را که شایسته است به آنها نمی دهد.

فکر می کنید چرا این شخص در مورد لباس بازیکنان فوتبال اظهار نظر کرده است؟

اصلاً ربطی به او ندارد که ناموس من در جامعه تحت چه پوششی زندگی می کند. جوهر نوامیس و خانواده ام برای من مهم است. اگر فطرت انسان بد است، در هر حالتی بد است. اگر چنین ذهنیتی وجود داشته باشد، بسیاری از سوالات مربوط به مشکل پوشش حل می شود. اما من همچنان اصرار دارم که این عباسی قبل از شروع سخنرانی امتحان شود.

آیا در این مورد چیزی برای گفتن وجود دارد؟

می خواستم به این مرد بگویم که نمی خواهم از کلمه آقا برای او استفاده کنم. عباسی! آیا فوتبالیست هایی مثل علی دایی، علی کریمی، امیر گاله نویی و امثال آنها که امروز سوار بر بنز و مازراتی می شوند را در دوران فوتبال خود می شناسید؟ چه ضربه هایی خوردند که سر مردمی را گرم کنند؟ آیا می دانستید فوتبالیست ها زندانیان را آزاد می کنند؟ آیا می دانید کارخانه های ورشکسته را می خرند تا 300 خانواده را فقیر نکنند؟ آیا تا به حال برای بلند کردن صدای خود برای روس ها جهیزیه تهیه کرده اید؟ آیا تا به حال برای بچه ها کاری انجام داده اید؟ آیا می دانید فوتبالیست ها در چنین مواردی چه زحمات و هزینه هایی را خرج می کنند؟ اما شاید فقط برخی از آنها رسانه ای شوند. دفعه قبل اسم فوتبالیست ها و فوتبالیست ها را گفتید.

دیدگاهتان را بنویسید