پیشکسوت دفاع تمام قد تیم فوتبال استقلال در بازی ها با پیراهن آبی

پیشکسوت دفاع تمام قد تیم فوتبال استقلال در بازی ها با پیراهن آبی

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: در حال حاضر 17 بازی وجود دارد که استقلال در لیگ برتر شکست نخورده است. من زیاد به این موضوع توجه نمی کنم که استقلال خیلی خوب بازی نمی کند و برای من نتیجه مهم است. در این فوتبال که حالا نتیجه گرا است تنها نتیجه مهم است.

گروسی درباره فوتبال ثابت استقلال گفت: استقلال منطقی بازی می کند. وقتی یک تیم نتیجه می گیرد، چرا برخی انتقادات انتقادی می کنند؟ در شرایطی که شفر سرمربی استقلال بود و این تیم خوب بازی می کرد اما نتیجه لازم را کسب نکرد و دوباره مورد انتقاد قرار گرفت. به نظر من وقتی تیم تمام شد باید حمایت های لازم از تیم انجام شود تا بالاخره آبی ها موفق شوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وضعیت آبی ها در دیدارهای گذشته خاطرنشان کرد: یکی از نکات استقلالی ها این بود که گل های کمتری زد و این تیم به برد عادت کرده است که باعث پیروزی تیم های دیگر می شود. در نظر گرفته شود. تنها نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که تیم در موقعیت یابی کمی ناموفق بود. استقلال اگر بتواند این مشکل را حل کند می تواند شرایط بهتری را برای خودش ایجاد کند.

وی افزود: اگر استقلال بتواند حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دهد می تواند از انتقادات جلوگیری کند. البته آبی ها در فاز تدافعی و دفاعی تیم عملکرد بسیار خوبی دارند اما باید در فضای هجومی کمی بیشتر کار کنیم و حضور یک بازیساز می تواند شرایط بهتری را برای تیم ایجاد کند.

گروسی با تاکید بر صالح حردانی و عزیزبک امانوف، بازیکنان جدید استقلال گفت: استقلال در حال حاضر خیلی جوان است. آقای مجیدی کم کم دارد تیم را جوان می کند. صالح حردانی اکنون بازیکن بسیار خوبی است و این بازیکن می تواند در دیدار مقابل ذوب آهن نتیجه قابل قبولی کسب کند. به نظر من حردانی می تواند در سال های متمادی استقلال عملکرد موفقی داشته باشد. امانوف را نمی شناسم و حتما فرهاد مجیدی از این بازیکن خبر داشته و باید دید امانوف در دیدارهای آینده چه عملکردی خواهد داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در پایان فصل می تواند قهرمان شود؟ وی گفت: با توجه به آخرین نتایج استقلال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد اما شاگردان فرهاد مجیدی منطقی بازی می کنند. کسب سه امتیاز در دیدارهای پیش رو مهم است و اگر مشکلی برای این تیم ایجاد نشود، استقلال می تواند در پایان فصل در لیگ برتر قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید