لغو اختلاف تیم های فوتبال استقلال و پیکان به دلیل تاج گذاری آبی ها / ارسال پرونده آبی ها به کمیته انضباطی

ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801413

کمیته ستاد مبارزه با تاج فوتبال نظر خود را در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی باشگاه استقلال اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نتیجه کمیته ستاد مبارزه با تاج و تخت در فوتبال بر اساس موارد مثبت اعلام شده از سوی تیم استقلال در تاریخ 26 دی ماه 93 اعلام شد. بازگشت به نامه ارسالی باشگاه و مدارک ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می گردد:

1 در مجموع 17 بازیکن و یکی از کادر فنی باشگاه باید قرنطینه شوند و تحت نظر پزشک باشند. بازگشت به دوره آموزشی باید مطابق آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید باشد و در صورت بدون علامت (الزام به ارائه فرم خودگزارشی بدون علامت در سه روز گذشته) و منفی بودن تست PCR و تاییدیه قلبی عروقی توسط متخصص قلب، اجازه حضور در یک دوره آموزشی را دارم. دکتر حبیبی، پزشک معالج باشگاه، مسئولیت نظارت بر این روند را بر عهده دارد.

2. با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست حقوقی باشگاه، یادآور می‌شود، بر اساس دستورالعمل مصوب مسابقات فوتبال کشور با بازیکنان و تیم‌های کووید، دیدار باشگاه استقلال مقابل پیکان لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌شود. . .

3. بدیهی است سایر مسابقات پیش روی تیم استقلال با توافق ستاد کرونا در مبارزه با فساد در فوتبال و بر اساس اسناد و مدارک آتی تعیین و اعلام خواهد شد.

4. با توجه به شواهد موجود مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط باشگاه استقلال، این پرونده برای رسیدگی بیشتر به هیات انضباطی ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید