حمله پیشکسوت آبی ها خطاب به بازیکن استقلالی

حمله پیشکسوت آبی ها خطاب به بازیکن استقلالی

رضا رجبی پیشکسوت آبی پوشان درباره صحبت های رشید مظاهری و کنایه های او به سرمربی استقلال گفت: مظاهری در زمانی که در این تیم بود و حالا که در تیم سپاهان است باید درباره استقلال صحبت می کرد. این برای استقلال از نظر اخلاقی و رفتار حرفه ای درست نیست. او باید حرف بزند چه برسد به اینکه اعضای این تیم را مسخره کند.

وی افزود: مشاهری از نظر فنی یکی از بهترین دروازه بان های دهه اخیر فوتبال ایران است که در استقلال هم حضور موفقی داشت اما قدر پوشیدن پیراهن پرافتخار این تیم را ندانست و آن افتخار بزرگ را به راحتی از دست داد.

پیشکسوت ابی پوشان گفت: می فهمیم که این صحبت های امروز از سر دلسوزی استقلال نیست، بلکه برای شروع جنگ روانی در آستانه دیدار با سپاهان است. اما استقلال خیلی بزرگ است که بتوان از چنین صحبت هایی منزوی شد. از آقای مظاهری هم می خواهم در مورد تیمی که پیراهن می پوشد و برای آن بازی می کند صحبت کند.

عضو سابق کادر فنی آبی پوشان در خصوص 6 بازی باقیمانده این فصل و برتری استقلال در این رقابت ها گفت: برای حاشیه سازی هزینه می کنیم و امتیاز از دست می رود و وظیفه مدیران، اعضای کادر فنی و تیم ارشد این است که این موارد را کنترل کنند. حواشی و تا روز آخر اجازه ندهید چیزی باعث از دست دادن سرب شود.

رجبی تاکید کرد: هیچ کدام از دیدارهای استقلال تا پایان فصل آسان نیست و هر کدام به دلیلی سخت است. سپاهان، فولاد و مس رفسنجان که در خانه میزبان استقلال هستند، از تیم های بالای جدولی هستند که برای کسب عنوان سومی و سهمیه آسیایی تلاش می کنند و امتیازات بازی با استقلال برایشان مهم است. شهرخودرو و نفت ماسد سلیمان نیز برای بقای خود دست و پنجه نرم می کنند و استقلال را سخت می کنند و تیم آلومینیوم با توجه به حضور رحمتی و چند بازیکن دیگر استقلال روی نیمکت این تیم و انگیزه بالای آنها برای ارائه فوتبال ناب مقابل استقلال دست و پنجه نرم می کند. این برنامه نشان می دهد که استقلال 6 دیدار بسیار سخت تا پایان فصل دارد.

مدافع سابق آبی ها خاطرنشان کرد: البته تنها حریف استقلال برای قهرمانی مسابقات آسانی ندارد و فکر می کنم تا پایان فصل قطعا امتیاز از دست می دهد.

این کارشناس فوتبال گفت: نه اینکه استقلال امروز 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس داشته باشد، می گویم حتی اگر امروز نتایج دو تیم مساوی بود، باز هم می گویم استقلال شانس بیشتری برای برد دارد، چون استقلال خیلی زیاد است. بیشتر یک تیم بهتر و منسجم تر. “و او شایسته قهرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید