زیدآبادی: کائنات باید عزاداری کند. او دیگر نمی تواند سعودی ها را «سگ های تربیت شده صهیونیست ها» خطاب کند. پس زین آنها را «خدمین حرم شریفین» خطاب کند.

زیدآبادی: کائنات باید عزاداری کند.  او دیگر نمی تواند سعودی ها را «سگ های تربیت شده صهیونیست ها» خطاب کند.  پس زین آنها را «خدمین حرم شریفین» خطاب کند.

من فکر نمی کنم عادی سازی روابط با سعودی ها مایه عزاداری گروه اصلاح طلب باشد. از قضا آن که باید عزاداری کند خود کیهان است چرا که از این پس به جای اینکه سعودی ها را با القاب و القابی مانند: نوکران بی مزد و اجیر آمریکا، سگ های تربیت شده صهیونیست ها، پدر تروریسم داعش، قاتلان حرفه ای خطاب کنند. ، و غیره. آنها را خادم اماکن مقدس بنامید!

احمد زیدآبادی، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود در مطلبی با عنوان «عزاداری؟» نوشت:

مدیر مسئول کهن با اشاره به توافق ایران و عربستان برای عادی سازی روابط دوجانبه خطاب به اصلاح طلبان نوشت: چرا عزاداری می کنید؟

من فکر نمی‌کنم ماجرای عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها باعث ناراحتی جامعه اصلاح‌طلبان شود. از قضا آن که باید عزاداری کند خود کائنات است چرا که از این پس به جای اینکه سعودی ها را با القاب و القابی مانند: نوکران بی مزد آمریکا، سگ های تربیت شده صهیونیست ها، پدر تروریسم داعش، قاتلان حرفه ای و … خطاب کنند. ….باید اسمشون رو وزیر حرم ها گذاشت!

دیدگاهتان را بنویسید