پیشکسوت پرسپولیس خط آخر را خطاب کرد: پسر عموی ساپینتو نیستم!

پیشکسوت پرسپولیس خط آخر را خطاب کرد: پسر عموی ساپینتو نیستم!

رضا رجبی اخیرا ضمن انتقاد از ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال گفته است: «در بازی استقلال مقابل سپاهان اصفهان نه نظم تیمی دیدیم و نه تغییر مبتنی بر تغییر و پیشرفت!» پس چرا داریم وارد می کنیم. مربی خارجی؟ جالب اینکه وحید کلیچ که دوست دارد در فضای مجازی جوک بگوید می گوید ساپینتو بهترین سرمربی امسال ایران است. ساپینتو را از کجا می شناسید؟

وحید کلیچ در پاسخ به رضا رجبی می گوید: اتفاقا من جوک های خیلی بهتری را بلدم. جوک هایی که همه ایران را می خنداند و می خنداند اما من به آنها احترام می گذارم.

وی ادامه می دهد: آقای رضا رجبی، من و شما در تهرانسر بودیم و به نان و نمکی که با هم خوردیم، حرف نمی زنم و احترام نمی گذارم، اما اگر باز هم بی دلیل و با دلیل نام مرا به زبان بیاورید، دهانم باز می شود و… امیدوارم این آخرین باری باشد که از من می شنوید.

دروازه بان سابق پرسپولیس در دفاع از ساپینتو حرف هایش را تکرار کرد و خاطرنشان کرد: تعریف های ساپینتو را شنیدم و گفتم می تواند بهترین سرمربی لیگ برتر شود وگرنه پسر عمویش نیستم! نمی دانم چرا حرف من به یک بازیکن سابق استقلال خورد؟ فقط می دانم اگر ساپینتو محروم یا اخراج شود، رضا رجبی را به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نمی کنند.

از قلیچ درباره بازی پرسپولیس و ذوب آهن می پرسیم و می گوید: بازی اول همیشه سخت است و استقلال و پرسپولیس هم همین طور بود. زمان ما علی پروین همیشه قبل از اولین بازی لیگ و شروع مسابقات می گفت این مسابقه مثل یک نبرد خواهد بود! باید مشت اول را محکم زد تا پیروز میدان شد و متاسفانه پرسپولیس نتوانست مشت اول را محکم بزند.

وی همچنین با تمجید از عملکرد ذوب آهن ادامه داد: البته نباید از عملکرد تدافعی ذوب آهن نیز غافل شد. شاگردان مهدی تارتار بعد از 10 نفره شدن خیلی خوب دفاع کردند و مانع گلزنی پرسپولیس شدند. تیم های مهدی تارتار در چند سال گذشته عموما گل های کمی دریافت کرده اند و بسیار خوب دفاع کرده اند. هر چند پرسپولیس می توانست برنده بازی باشد.

دروازه بان سابق پرسپولیس ضمن اشاره به قدرت تیم فولاد خوزستان حریف پرسپولیس در هفته آینده، یادآور می شود: فولاد خوزستان تیمی قدرتمند و حریف بسیار سخت تری نسبت به ذوب آخان اصفهان است. پرسپولیس باید مراقب ضدحملات و به خصوص ضربات ایستگاهی تیم نکونام باشد. این تیم معمولاً خیلی خوب شوت می کند و ما نباید پشت محوطه جریمه خود روی بازیکنان این تیم خطا کنیم.

وحید کالیچ در نهایت می گوید: «متاسفانه هفته اول لیگ را به بهانه بلیت فروشی بدون تماشاگر گذراندیم.» نمی دانم دلیل واقعی بازی های بدون تماشاگر این است یا نه، اما چیزی که می دانم. این است که فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد. یعنی ورزشگاه ها خالی است و هیچکس اجازه رفتن به ورزشگاه را ندارد. دو سال کامل کرونا بود و بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شد. در این بین تیم هایی مثل پرسپولیس که بیشترین بیننده را در ایران دارند، ضرر می کنند. امیدوارم مسابقات هفته دوم به دلایل مضحک بدون تماشاگر نباشد و خود تیم ها در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید