حمله پیشکسوت استقلال به داور دیدار آبی ها در جام حذفی

حمله پیشکسوت استقلال به داور دیدار آبی ها در جام حذفی

اکبر کارگرجم پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت فعلی آبی های پایتخت و وضعیت استقلال بعد از حذف از جام حذفی گفت: به نظر من زمانی این اتفاقات می افتد که داور درست قضاوت نکند. می تواند با یک داور خوب خوب بازی کند، در غیر این صورت مشکلاتی به وجود می آید. نباید اشتباهاتی وجود داشته باشد که باعث شکست تیم ها شود. وقتی تیمی می بازد، این ناراحتی ها به وجود می آید. وقتی یک تیم برنده می شود، همه سر کار می روند. برخی منتظر می مانند تا تیم ببازد. و شروع به انتقاد کنید.

وی ادامه داد: در استقلال باید آرامش برقرار باشد. این بازی تمام شده و داور نمی تواند کاری انجام دهد. استقلال باید به فکر بازی های خودش باشد. آبی ها در لیگ برتر مسابقات سختی را پیش رو دارند و این تیم باید خود را برای قهرمانی آماده کند.

کارگرجم درباره 6 بازی باقی مانده استقلال در لیگ برتر گفت: نمی توان پیش بینی کرد. مواقعی وجود دارد که تیم خوب بازی می کند اما امتیاز لازم را نمی گیرد. استقلالی ها باید از موقعیت و توانایی های او در بازی ها استفاده کنند و طبق کتاب بازی کنند. استقلال باید بازیکنان خاصی داشته باشد که بتوانند برای تیم بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: استقلالی ها نباید به گذشته خود فکر کنند و همه چیز را فراموش کنند. این تیم برای کسب عنوان قهرمانی باید به فکر آینده خود و 6 بازی پیش رو باشد. در غیر این صورت سرنوشت او مانند پرسپولیس در این فصل خواهد بود. تیم های لیگ برتری هم در حال حاضر قدرتمند هستند و نباید استقلال هیچ تیمی را دست کم بگیرند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار هستید؟ او گفت: “من فکر نمی کنم که یک قهرمان باشم.” من به یک بازی خوب استقلال فکر می کنم. اگر استقلال خوب بازی کند می تواند به نتیجه دلخواه برسد. استقلال حاشیه هایی دارد و باید این حواشی را کنار گذاشت و از این موارد غافل نشد تا آبی ها به نتیجه مطلوب برسند و موفق شوند.

دیدگاهتان را بنویسید