حمله سنگین پیشکسوت استقلال به دو ستاره ساپینتو

حمله سنگین پیشکسوت استقلال به دو ستاره ساپینتو

ستار حمدانی بازیکن سابق استقلال درباره دیدار استقلال مقابل مس کرمان و حضور بانوان در آن دیدار اظهاراتی را بیان کرد.

بازی استقلال و حضور بانوان در ورزشگاه آزادی چطور؟

خوشحالم چون فوتبال امروز تنها منبع سرگرمی و شادی مردم است. این تنها چیزی است که به خانواده ها آرامش می دهد. در بحبوحه مشکلات اقتصادی. حضور بانوان در ورزشگاه قطعا باعث نشاط بیشتر خانواده ها می شود. هر چند باید زیرساخت های مربوط به حضور زنان را ارتقا دهیم. در هر صورت آنها نیمی از این جامعه هستند و حق حضور در چنین مجالس ورزشی را دارند.

در گذشته های نه چندان دور عده ای از حضور زنان در ورزشگاه انتقاد کردند و حتی یکی از سلبریتی ها گفت: حضور در ورزشگاه و حضور در کنار مردان باعث عصبانیت من می شود! در حاشیه بازی با استقلال هم چنین چیزی را احساس کردید؟

هر کس دیدگاه خود را دارد. من هم نظرم را می دهم. این بسیار مهم است که هر کسی که صحبت می کند مالکیت آن سخنرانی را به دست گیرد. تا زمانی که صحبت نکرده باشید، مشکلی وجود نخواهد داشت. اما معتقدم همه حق دارند نظرشان را بیان کنند اما نظر من یکی نیست و معتقدم حضور بانوان در ورزشگاه اتفاقات خوبی برای فوتبال به همراه خواهد داشت. این بار دیدیم که این اتفاق افتاد و چقدر خانم ها از حضور در ورزشگاه خوشحال شدند. البته هواداران زن پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان، نساجی و … از این قاعده مستثنی نیستند.

بازی استقلال چطور بود؟

مسابقه پر جنب و جوش نبود. مس کرمان تازه به لیگ برتر آمده بود و به هر حال قصد داشت از تهران دست خالی برگردد. به همین دلیل بازی نسبتا بسته ای را ارائه داد و روی ضدحملات متمرکز بود. از طرفی طبیعی بود که استقلال با توجه به فشار بدنسازی اخیر لباسی شاد به تن کند. اما مهم این بود که استقلال توانست سه امتیاز را بگیرد.

حضور مهدی قائدی و تغییر بازی در نیمه دوم چقدر در این پیروزی تاثیر داشت؟

در کل استقلال نیروهای هجومی بسیار خوبی دارد. دیر یا زود باید این اتفاق بیفتد که استقلال در هر بازی بیش از یک گل بزند. ما در حمله خوب هستیم، اما مالکیت توپ را نداریم. مهدی پور در این بازی همیشه مهدی پور نبود. چسمی و رضاوند فرصتی برای کنترل توپ ندارند. بازیکنی در وسط می خواهیم که بتواند به سجاد شهبازاده، محبی، کایدی و سپس کاوه رضایی پاس بدهد.

اتفاقی که برای ارسلان مطهری افتاد را چگونه تحلیل می کنید؟

با ارسلان مطهری برخورد خوبی نشد. ای کاش خیلی زودتر این تصمیم را گرفته بودند تا حداقل بهترین تصمیم را برای پیشنهادهایی که داشت می گرفت. باشگاه ارسلان را در شرایطی قرار داد که هر پیشنهادی به او می دهند باید رها کند و دیگر چاره ای ندارد! این برای یک فوتبالیست خوشایند نیست.

گل استقلال و زشتی اش چطور؟

کوین یاماگا یک بازیکن تاثیرگذار فوتبال است. سال گذشته عملکرد او نشان دهنده همین مشکل بود. توانایی های او بالاست و فوتبالیست باهوش و باهوشی است. امیدوارم مثلث هجومی استقلال با حضورش در کنار عناصر هجومی استقلال هر خط دفاعی را به هم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید