حمله تند پیشکسوت استقلال به حرکت زشت ساپینتو

حمله تند پیشکسوت استقلال به حرکت زشت ساپینتو

علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم استقلال در خصوص شرایط این روزهای این تیم پس از پیروزی مقابل ملوان و بازی بعدی اظهار داشت که شاید تماشاگران هم به ورزشگاه بروند.

عملکرد استقلال مقابل ملوان را چگونه ارزیابی کردید؟

متاسفانه استقلال همچنان نقاط ضعف زیادی دارد. درست است که آنها 3 بر 1 حریف خود را شکست دادند و البته نتیجه خوبی هم گرفتیم، اما تیم همچنان آرام کار نمی کند. استقلال بازیکنان خوب زیادی دارد اما از همان روزهای اول گفتیم که این تیم در خط هافبک بازیساز ندارد. شخصی که شروع کننده مهاجمان است.

وضعیت دفاعی را چطور دیدید؟

متأسفانه استقلال دوباره به راحتی به گل رسید. در دفاع ضعیف هستیم. هرچند شاید با اضافه شدن یزدانی و مرادمند این مسائل کمتر شود. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

بازی چطوربود

فوتبال در زمین انزلی کار آسانی نیست. هوا گرم و مرطوب و چمن بلند بود. اما انصافا ملوان هم تیمی نبود که استقلال را اذیت کند. مهم سه امتیاز این بازی بود که با استقبال خوب استقلالی ها مواجه شد. اما با این وضعیت دفاعی و این ناهماهنگی می تواند در بازی های بعدی سخت شود.

دیدار پنجشنبه با مس کرمان را چگونه پیش بینی می کنید؟

لیگ 1 مس کرمان آمده اما مشخصا خریدهای خوبی انجام داده اند و آمار گلزنی این تیم نشان می دهد که هم خط حمله این تیم و هم خط هافبک پشت سر آنها خطرناک است. بنابراین استقلال بازی سختی دارد اما چون در تهران است شرایط فرق می کند.

تو چی میگفتی

می گویند مردم باید بیایند. در عین حال استقلالی ها نباید بازی را برای گلزنی ساده نبینند و بعد برای انتقام تلاش کنند. استقلالی ها برای اینکه دچار استرس و اضطراب نشوند اصلا نباید رنج بکشند. مس کرمان ملوانی نیست که بعد از گلزنی به راحتی درب خود را باز کند.

نظر شما در مورد لگد زدن ساپینتو به برانکارد امدادگران چیست؟

حیف شد! برانکارد ابزار کار گروه امداد است. برخی از مربیان وقتی عصبانی هستند به بطری آب لگد می زنند، اما هیچ بهانه ای برای لگد زدن برانکارد وجود ندارد.

چرا اینکارو انجام دادی؟

از خودت بپرس! من هرگز ندیده ام کسی به تجهیزات تیم امداد لگد بزند. چون اگر کسی زخمی شد باید با همان برانکارد به او برسد. ساپینتو باید در زندگی فوتبالی خود ضربه های زیادی زده باشد، اما این زشت ترین ضربه ساپینتو بود.

نظرت درباره خریدهای جدید استقلال در بازی ملوان چیست؟

محبی همچنان در حال دویدن است و چیز خاصی از آن ندیده ایم. سجاد شهبازاده که کمتر از بازی اول تاثیرگذار بود اما تجربه دارد و امیدوارم کم کم راهش را باز کند. مهدی کایدی عالی بود و مثل همیشه موثر به نظر می رسید. اما به نظرم پیمان بابایی یکی از بهترین خریدهای استقلال است، انتظار داشتم در دو بازی اول استقلال فیکس بازی کند. اینکه چرا اینطور نشد قطعا به صلاحدید کارکنان بستگی دارد.

در مورد احتمال حضور یک زن در بازی استقلال و مس کرمان حرفی برای گفتن دارید؟

این حق طبیعی زنان است که به ورزشگاه بیایند. اصلاً چرا باید در این مورد بحث شود؟ آنها نیز از این جامعه هستند و می توانند با خانواده خود برای تماشای مسابقه به ورزشگاه بروند. فوتبال در دنیا با حضور تماشاگر جذاب است. مطمئناً حضور بانوان باعث بهبود بی نظمی فرهنگی در ورزشگاه ها می شود. افتخار دارم که این تاپیک را از بازی استقلال شروع کنم.

آیا در مورد صحبت های اخیر خیابانی صحبت می کنید؟

من فقط یک چیز را می دانم و آن اینکه چرا وقتی سندی وجود ندارد باید در مورد مشکل صحبت کنید؟ وقتی خود پرسپولیسی ها ادعای حبانی را تایید می کنند، چه لزومی دارد که آقای حبانی داغتر از خاکستر شود و به موضوعاتی مراجعه کند که هیچ سندی برای آن وجود ندارد. آنها برای فوتبال چیزی جز زمین نمی سازند. من به آقای حبانی احترام می گذارم و انتظار نداشتم این حرف ها را درباره تیم بزرگ 30 میلیونی استقلال بزند.

دیدگاهتان را بنویسید