واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به مردم در دست بررسی است


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904147

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: سهام تیم های استقلال و پرسپولیس، سهام ایران خودرو و سایپا، شرکت های کشاورزی و صنعتی، سهام عدالت، باقیمانده سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و کیش ایر از جمله سهام این شرکت ها هستند. شرکت هایی که در حال حاضر در حال انتقال هستند این یک بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: سهام تیم های استقلال و پرسپولیس، سهام ایران خودرو و سایپا، شرکت های کشاورزی و صنعتی، سهام عدالت، باقی مانده سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و کیش ایر از جمله شرکت هایی هستند که قرار است انجام دهند. اکنون در حال بررسی منتقل شود.

وی افزود: تاکنون 10 درصد از سهام قرمز آبی ها واگذار شده است و در ماه های آینده جلساتی برای واگذاری سهام این تیم ها و برخی شرکت ها و سپس واگذاری بلوکی برگزار می شود. انجام خواهد شد.

قربان زاده با بیان اینکه تاکنون کشور در واگذاری شرکت های دولتی موفق بوده، اما در واگذاری به بخش خصوصی بسیار موفق بوده است، یادآور شد: رویکرد جدید دولت در خصوصی سازی این است که مالکیت پاداش مدیریت خریدار است. در ازای مدیریت موثر، سهام بخرید و مالک شرکت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید