واکنش عجیب باشگاه استقلال به اظهارات مجری تلویزیون

واکنش عجیب باشگاه استقلال به اظهارات مجری تلویزیون

باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال از فصل گذشته پیگیر حق پخش غیر زنده خود بوده و بر این اساس نامه های زیادی نوشته شده و جلسات زیادی با مدیران صداوسیما برگزار شده است. متأسفانه نه تنها صدا و سیما برای حق پخش زنده مطالبی پرداخت نکرده است، بلکه خبری با محتوای غیر زنده که به عنوان یک اصل و یک حق در دنیا پذیرفته شده است، کم است.

همچنین متأسفانه تلویزیون در مسابقات خانگی استقلال تبلیغات فراگیر نشان نمی دهد و این موضوع بر درآمدزایی باشگاه تأثیر می گذارد. باشگاه استقلال حقوق خود و هوادارانش را به صورت قانونی و اصولی پیگیری و پیگیری می کند و این برخلاف گفته آقای پیمان یوسفی لجاجت نیست بلکه بر قانون و منطق ایستادگی می کند. لجبازی کاری است که شبکه سوم سیما و برترین برنامه فوتبال انجام می دهند و متأسفانه جدا از تضییع حقوق فوتبال، با نحوه پخش مسابقه به هواداران نیز توهین می کنند. به اطلاع ایشان می رسانیم که تمامی مراحل قانونی لازم توسط باشگاه استقلال طی شده است اما متاسفانه تلویزیون حق پخش زنده و غیر زنده را پرداخت نمی کند و باشگاه استقلال چاره ای جز احقاق حق خود و هوادارانش ندارد.

باشگاه استقلال برای یک بار هم که شده پیشنهاد می کند تلویزیون درآمدهای خود از فوتبال را به صورت شفاف به مردم اطلاع دهد و مشخص کند که این درآمد به باشگاه ها می رسد یا خیر! باشگاه استقلال وارد بورس شد و همه دخل و خرجش باید شفاف باشد اما متاسفانه نه تنها حق پخش پرداخت نمی شود بلکه مانع درآمدزایی باشگاه نیز می شود.

باشگاه استقلال

دیدگاهتان را بنویسید