ناراحتی باشگاه پرسپولیس از مجری مطرح تلویزیون

محمدحسین میثاقی در جدیدترین برنامه فوتبال برتر، نامه مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق قرمزها را قرائت کرد. نامه به شرح زیر بود:

جناب آقای هاشمی تهیه کننده محترم برنامه فوتبال برتر. همانطور که می دانید مدیریت باشگاه های ورزشی و تیم های فوتبال موضوعی جدی است که نیاز به هم افزایی در فرصت های ورزشی، تجاری، حقوقی، مالی و رسانه ای دارد. مدیریت صحیح و خلاقانه علیرغم حداقل امکانات است، بنابراین پاسخگویی و شفافیت در ارزیابی عملکرد باشگاه‌ها می‌تواند گام بلندی در مبارزه با فساد در ورزش و پدیده شوم میانجیگری فوتبال که جلوه‌ای بارز از تلاش‌های انطباق است، باشد. قانون با توجه به سابقه قهرمانی‌ها و موفقیت‌های بزرگ پرسپولیس، هم از طرف هواداران و هم از مسئولان این انتظار دوچندان است که مدیران این تیم حتی بیش از دیگران نسبت به مسئولیت واقعی خود در قبال جامعه حساس باشند.

با این حال و با عنایت به موارد فوق، به عنوان یک هوادار پرسپولیس که افتخار خدمت در مدرسه بزرگ پرسپولیس را دارم، از آقایان سمیعی و صدری (به عنوان مدیران باشگاه) تقاضا دارم به احترام هوادار، رفع برخی ابهامات و مدیریتی سوالات بی شماری از طرفداران مبنی بر تاکید بر رعایت انصاف و اصل انصاف بر اساس شفافیت و واقعیت در برنامه زنده فوتبال وجود دارد و انتظارات برای احقاق حق جامعه بزرگ پرسپولیسی ها و عموم فوتبال دوستان و مسئولان ورزشی کشور.

بی شک این هم همان سوالی است که سرمربی سرشناس باشگاه (آقای یحیی گل محمدی) در مصاحبه های خود به صراحت درباره دست های پشت صحنه و سنگ پرانی تیم به آن اشاره کرده است. همچنین اینکه چرا و چگونه بازیکنان در این مدت دو سال بعد از رفتن آقای برانکو جابه جا می شوند، سوال مهمی است، بنابراین برای حفظ هویت و اصالت باشگاه باید با آسیب شناسی کامل بتوان بر آن غلبه کرد. این موانع به صورت هم افزایی اینجانب به نوبه خود در پاسخگویی و تبیین روند کار مدیریتی خود پیشقدم هستم و امیدوارم با کمک سرکار خانم سمیعی، صدری و یحیی گل محمدی بدون هیچ عذرخواهی از این اقدام سازنده استقبال کنند. مطمئناً این حرکت ارزشمند برای مدیران سایر باشگاه‌ها به یک سنت ماندگار تبدیل خواهد شد و شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال کشور و ارتقای سطح فوتبال از آلودگی‌هایی خواهیم بود که برخی از تیم‌های بزرگ فوتبال ما را فراگرفته است. با احترام مهدی رسول پناه”

در کمال تعجب، میساگی مجری برنامه نیز از این مراسم استقبال کرد و گفت ما آماده پذیرش این افراد هستیم و آقای صدری نیز گفت که پس از واریز پول به حساب کالدرون به برنامه می آید و در صورت امکان با آقای دکتر دیدار خواهد کرد. گل محمدی و رسول پناه. ما در حال گفتگو هستیم مجری برنامه همچنین مدعی است که این سومین بار است که رسول پناه این نامه را برای فوتبال برتر ارسال می کند و چنین درخواستی وجود دارد.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم از دست محمدحسین میثاقی گلایه و دلخور شده اند که چرا نامه مدیرعامل سابق و پرحاشیه این باشگاه را کامل و دقیق خوانده است؟

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که مجید صدری به هیچ وجه در این مناظره شرکت نمی کند و پرسپولیسی ها از میثاقی و برتر فوتبال ناراحت هستند که چنین موضوعی را مطرح می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید