خط و نشان لیدر تیم استقلال برای حریفان

خط و نشان لیدر تیم استقلال برای حریفان

در روزهای بعد از بازی استقلال مقابل پرسپولیس یکی از مشکلات استقلالی ها این بود که محل بازی این تیم مقابل پیکان را نمی دانست.

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرورزشی درباره آخرین شرایط استقلال گفت: روی دیدار حساس مقابل پیکان تمرکز کنید.

وی افزود: قطعا حریف این هفته ما یکی از بهترین تیم های لیگ برتر در این فصل است و نتایج این تیم در اسکوربورد این را نشان می دهد. فرهاد مجیدی و مربیان تیم از نزدیک تمرینات این روزهای این تیم را برای بازی با پیکان تماشا کردند و همه بازیکنان برای پیروزی در این دیدار تلاش خواهند کرد.

سرمربی استقلال در مورد ورزشگاه دستگردی و اینکه آیا می توان دوباره محل برگزاری بازی استقلال را تغییر داد، گفت: نمی دانم محل برگزاری بازی کجا تغییر می کند. چون ابتدا باید در زمین انقلاب کرج بازی می کردیم که مشکلی نداشتیم اما گفته می شد باید در دستگردی بازی کنیم. اما ما مهمان هستیم و باید در جایی که میزبان می گوید رقابت کنیم.

طاهری در پایان گفت: تمام تلاش اعضای تیم بر این است که انشالله پیروزی های خود در این دیدار از سر گرفته شود، هرچند در هفته های اخیر اگر اشتباهات داوری و اتفاقاتی از این دست وجود نداشت، شرایط فرق می کرد. ما در حال حاضر دو امتیاز با تیم برتر فاصله داریم و با پیروزی می توانیم به رده اول برگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید