خط و نشان مدرسه پرسپولیس برای حریفان

خط و نشان مدرسه پرسپولیس برای حریفان

شاههدرو از پرسپولیس یک امتیاز گرفت و بهترین بازیکن این تیم هم مدافع میانی سرخپوشان مشهدی بود. احسان حسینی 23 ساله یکی از معدود بازیکنانی است که در آکادمی پرسپولیس حضور دارد و اکنون به صورت قرضی در شهر هودرو بازی می کند.

گل او در شکست پرسپولیس با دو امتیاز سرنوشت ساز در دیدار با شهر هودرو به ثمر رسید و البته با توجه به حضور حسینی نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

او در پایان فصل باید به پرسپولیس برگردد و حالا با این گل توانایی های خود را به تیم این تیم نشان داده است.

واکنش حسینی پس از گل و لبخندی که در بین هم تیمی هایش مشاهده کرد باعث شد برخی از هواداران پرسپولیس در صفحه اینستاگرام این بازیکن واکنش تند نشان دهند و او را به عدم علاقه به پرسپولیس متهم کنند.

احسان حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که چقدر با پرسپولیس انگیزه داشت: طبیعتا بازی با تیم بزرگی مثل پرسپولیس برای همه انگیزه مضاعف ایجاد می کند اما من از مکتب پرسپولیس یاد گرفتم که هر بازی مقابل محبوب شماست. تیم، با انگیزه، توانایی و تلاش مشخصی بازی کنم و تا جایی که می توانم برای موفقیت پیراهنی که می پوشم بجنگم.

حسینی درباره شادی بعد از گل توضیح داد: واقعا خوشحالی نبود. وقتی گل زدیم به سمت بچه ها رفتم و یکی از آنها به ما گفت که کنار پرچم گوشه عکس بگیرید، چون عکاس ها از ما دور بودند و من هم به آنجا رفتم. شاید باورتان نشود اما آنقدر استرس داشتیم که وقتی گل زدم لبخند ناخودآگاه روی لبانم نقش بست چون در این مدت واقعاً عصبانی بودیم و همه آگاه هستند. خدای ناکرده نمی خواستم بعد از گلی که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شد رفتاری از خود نشان دهم اما اگر اینطور شد باز هم عذرخواهی می کنم.

مدافع تیم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا وحید امیری گل زده است، گفت: نمی دانم چون پشت دروازه بودم اما فکر می کنم بعد از ضربه سرم توپ با وحید امیری فرسوده شد و وارد دروازه شد. «البته از یکی شنیدم که به نام من گل می زند، چون ضربه من در چارچوب بود، اما واقعاً مهم نیست و برای من فقط نتیجه و موفقیت تیم مهم است.

این بازیکن جوان درباره علاقه اش به پرسپولیس گفت: این چیزی نیست که بخواهم کتمان کنم. من 5 فصل را در پایه و بزرگسالان پرسپولیس سپری کردم و قبل از آن هم مثل میلیون ها هوادار از این تیم حمایت کردم. به همین دلیل دوست ندارم هواداران این تیم کمی ناراحت باشند، اما این را از همان مدرسه پرسپولیس، مربیان، کاپیتان ها و بازیکنانش یاد گرفتم که در زمین برای تیمی که من می پوشم بازی کنم.

وی در مورد وضعیت شهرهدرو و خودش گفت: در شهرهدرو شرایط خوبی داشتم اما در این فصل اتفاقاتی افتاد که خیالمان را راحت کرد و به این ترتیب نتایج صددرصد بود. من از شرایط راضی هستم صد درصد به ماندن در لیگ برتر امیدواریم و در بازی های گذشته بهتر عمل کردیم و 70 دقیقه مقابل سپاهان ایستادیم و واقعاً مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم، فکر نکنید پرسپولیس بود. تنش خوبی نیست، اما ما واقعا خوب دفاع کردیم.

به هر حال هر تیمی تاکتیک و سبکی دارد. ما هم در این دوره این سبک را داریم که در ضدحملات خطرناک باشیم و البته با توجه به شرایط ستاد این تاکتیک را انتخاب کردیم تا نتیجه بگیریم.

حسینی در پایان با بیان اینکه شناخت بازیکنان پرسپولیس چقدر به او کمک کرد، گفت: با اکثر بچه ها همبازی بودم و آنها را می شناختم. آنالیز خوبی هم داشتیم و کادرفنی کمک زیادی به ما کرد تا بفهمیم پرسپولیس چگونه بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید