نشان سرمربی منچستریونایتد برای حریفان

نشان سرمربی منچستریونایتد برای حریفان

منچستریونایتد در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته میزبان یانگ بویز بود و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد.

صعود شیاطین سرخ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قبل از این دیدار قطعی شد و همین مشکل باعث شد تا سرمربی آلمانی در این دیدار به چند بازیکن تیمش استراحت بدهد.

رنگنیک پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما نباید خیلی سختگیر باشیم. من از این سیستم و ترکیب آگاهی کامل داشتم. بازیکنان اینطور با هم بازی نکردند. فکر می کنم نیم ساعت اول بازی خوب بود، یک گل زیبا زدیم و دو موقعیت خوب دیگر هم داشتیم و باید حداقل 0-2 می کردیم. اما پس از آن ما اشتباه کردیم و خیلی منفعل بازی کردیم.

وی ادامه داد: ما در دفاع فرو رفتیم و به همین دلیل پرس های خوبی انجام دادند و در همان موقعیت به گل رسیدند. ما در نیمه دوم فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم، اما آنها موقعیت های مختلفی هم داشتند. اما همچنان معتقدم که دادن فرصت بازی به بازیکنان جوان کار درستی بود.”

سرمربی آلمانی درباره رقیب احتمالی یونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این لیگ قهرمانان است، بنابراین نمی توان انتظار حریف آسانی داشت. پس منتظر می مانیم تا ببینیم چه می شود. فکر کنم قرعه کشی دوشنبه باشه در حال حاضر تمرکز ما روی نوریچ است که بازی مهمی برای ماست. ما باید سه شنبه با برنتفورد بازی کنیم و سپس در خانه با برایتون بازی کنیم. اینها بازی هایی هستند که باید روی آنها تمرکز کنیم و امیدواریم بتوانیم تمام امتیازات ممکن را از آنها بگیریم.”

دیدگاهتان را بنویسید