سرمربی منچستریونایتد رونالدو را مسخره کرد

سرمربی منچستریونایتد رونالدو را مسخره کرد

کریستیانو رونالدو ماه‌ها شایعه می‌شد که منچستریونایتد را ترک می‌کند، زیرا رابطه او با مربی اریک تنهاخ روز به روز بدتر می‌شد. باشگاه نیز به دنبال انتقال او بود و همه فکر می کردند رونالدو در نقل و انتقالات ژانویه از منچستریونایتد جدا خواهد شد.

اما پس از اظهارات جنجالی او در مصاحبه با پیر مورگان و انتقاد شدید او از تنهاچ و مالکان باشگاه، یونایتد به سرعت خواستار جدایی او شد و حتی منتظر ماند تا بازار زمستانی او را بفروشد، در عوض هر دو طرف به قراردادی رضایت دادند تا تابستان آینده است.

حالا تنهاچ برای اولین بار پس از آن تصمیم شجاعانه مصاحبه کرده و در مورد جدایی فوق ستاره پرتغالی صحبت کرده است. او خاطرنشان کرد که این بیشتر به رفتار رونالدو در خارج از زمین مربوط می شود تا عملکرد او در زمین.

تنهاچ در یک کمپ تمرینی در اسپانیا به تلویزیون منچستریونایتد گفت: او رفته است و گذشته در گذشته است. اکنون ما مشتاقانه منتظر آینده هستیم.»

تنهاخ بدون ذکر نام رونالدو اظهار داشت که شخصیت ستاره پرتغالی می تواند عاملی برای جدایی او باشد. او گفت: اول از همه به توانایی فوتبالی بازیکن نگاه می کنیم. انسان بودن او نیز مهم است و نمی توان آن را دست کم گرفت. “شما به شخصیت های مناسب در رختکن نیاز دارید، نه فقط برای بردن یک بازی، بلکه برای بردن یک جام.”

دیدگاهتان را بنویسید