ضربه بزرگی که رونالدو به منچستریونایتد وارد کرد

ضربه بزرگی که رونالدو به منچستریونایتد وارد کرد

طبق گزارش رسانه های انگلیسی، کریستیانو رونالدو با ایده انتصاب کونته به عنوان جانشین سولچر روی نیمکت منچستریونایتد مخالفت کرده است.

منچستر ایونینگ نیوز گزارش داد که کریستیانو رونالدو رای آنتونی کونته برای سرمربیگری منچستریونایتد در ماه اکتبر را وتو کرده و آن را گزینه مناسبی برای این باشگاه ندانسته است. بر اساس این بیانیه، مقامات بلندپایه منچستریونایتد نیز علاقه ای به کونته نداشته اند، اما نام او را در میان گزینه های خود قرار داده اند و نظر رونالدو به آنها کمک کرده تا در تصمیم خود برای انتخاب نکردن کونته تصمیم بگیرند.

پس از شکست 5-0 مقابل لیورپول در 24 اکتبر، رونالدو تلاش کرد تا رختکن را در اختیار بگیرد و اتحاد بازیکنان این تیم را حفظ کند، اما فوق ستاره پرتغالی نارضایتی خود را از عملکرد اولگونارد سولشایر سرمربی این تیم پنهان نکرد.

جورج مندز، مدیر رونالدو، به اد وودوارد اطمینان داده است که باشگاه پس از شکست فاجعه بار 4-1 مقابل واتفورد در 20 نوامبر، سالشیر را اخراج خواهد کرد و مندس به سرعت به جولین لوپتگی، سرمربی سویا توصیه کرد. گزارش هایی مبنی بر اینکه زیدان پس از ترک سولشیر با منچستریونایتد در ارتباط است، تاکتیک منچستریونایتد برای اطمینان دادن به رونالدو بود که به شدت نگران وضعیت این تیم بود.

یونایتد اکنون با اریک تونها سرمربی هلندی به عنوان سرمربی فصل آینده به توافق رسیده است و این بار نظر بازیکنان تیم از جمله کریستیانو رونالدو را در مورد روند مربیگری جویا می شود. حدود دو ماه پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان یونایتد بیشتر علاقه مند به جذب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی بعدی این باشگاه هستند، اما باشگاه دیگر به آنها فکر نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید