بیانیه شب رونالدو برای منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو قبل از پایان برتری 2-0 تیمش مقابل تاتنهام، مستقیماً اولدترافورد را به مقصد خانه ترک کرد.

امشب در بیانیه رسمی باشگاه مشخص شد که رونالدو برای بازی شنبه مقابل چلسی از لیست خارج شده است. اتلتیک همچنین گزارش داد که او به صورت انفرادی در کمپ کارینگتون تمرین خواهد کرد.

رونالدو در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد: «همانطور که همیشه در طول دوران حرفه ای ام انجام داده ام، سعی می کنم با احترام به همکاران، حریفان و مربیانم زندگی کنم و با احترام بازی کنم. تغییر نکرده است. من تغییر نکرده ام من همان فرد و همان حرفه ای هستم که در 20 سال گذشته فوتبال درجه یک بازی می کنم و احترام همیشه نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری من داشته است.

بازی را خیلی جوان شروع کردم، نمونه های قدیمی تر و بازیکنان باتجربه تر همیشه برای من بسیار مهم بودند. بنابراین بعداً همیشه سعی کردم الگویی برای جوانانی باشم که در تمام تیم‌هایی که در آن حضور داشتم بزرگ شده‌اند. متأسفانه این همیشه امکان پذیر نیست و گاهی گرمای لحظه از ما دور می شود.

در حال حاضر فقط احساس می کنم باید در کارینگتون سخت کار کنم، از هم تیمی هایم حمایت کنم و برای هر بازی در هر بازی آماده باشم. تسلیم شدن در برابر فشار یک گزینه نیست. هرگز نبود این منچستریونایتد است و ما باید متحد باشیم. به زودی دوباره با هم خواهیم بود.”

دیدگاهتان را بنویسید