منچستریونایتد به رونالدو نزدیک است

به گزارش تلگراف، باشگاه در حال بررسی گزینه های خود از جمله جریمه این بازیکن یا اقدامات انضباطی جدی تر است. این موضوع پس از آن اتفاق افتاد که رونالدو در یک مصاحبه جنجالی یونایتد را به خیانت متهم کرد و گفت که برای اریک تن هاگ احترامی قائل نیست.

یکی از گزینه ها فسخ قرارداد فعلی رونالدو است که تا ژوئن اعتبار دارد. در این صورت این بازیکن می تواند به صورت رایگان به تیم دیگری منتقل شود. البته اگر بحث پرداخت حقوق 6 ماه گذشته او مطرح نشود، این اتفاق می افتد. دستمزدی به ارزش حدود 560 هزار پوند در هفته که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل کرد. اما اعتقاد بر این است که این دقیقا همان چیزی است که رونالدو درخواست خواهد کرد. اگرچه در باشگاه اتفاق نظر وجود دارد که رونالدو پس از این مصاحبه جایی در ترکیب ندارد، اما آنها تمایلی به شرکت در درگیری با یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ خود ندارند.

حتی قبل از این مصاحبه، یونایتد و تن هاچ مانعی برای خروج رونالدو در ژانویه نداشتند. اما پس از اینکه این بازیکن در تابستان نتوانست به یک باشگاه ایده آل برود، اعتقاد بر این است که او نمی تواند به یک باشگاه بزرگ در سطح بالای اروپا برود و ممکن است مجبور شود به اسپورتینگ لیسبون یا حتی MLS برود.

دیدگاهتان را بنویسید