زمزمه کریستیانو رونالدو باعث تغییر در محل تمرین منچستریونایتد شد

زمزمه کریستیانو رونالدو باعث تغییر در محل تمرین منچستریونایتد شد

گزارش ها حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو پس از شکایت از وضعیت استخر منچستریونایتد، تغییراتی در زمین تمرین شیاطین سرخ ایجاد کرده است. این بازیکن پرتغالی تابستان گذشته به جمع شیاطین سرخ بازگشت و از وضعیت کارینگتون شوکه شد.

او نمی توانست این وضعیت را باور کند و احساس می کرد که از زمان ترک یونایتد به رئال مادرید در سال 2009، هیچ پیشرفتی در اینجا وجود نداشته است.

به گزارش میرر، مشکل اصلی رونالدو وضعیت استخر کارینگتون بود. دارنده 5 مدال طلا از شل شدن و شکستگی کاشی های استخر و به خطر افتادن ایمنی گلایه کرد و از استفاده از استخرها خودداری کرد. رونالدو سعی کرد یک استخر سرپوشیده در خانه داشته باشد تا بتواند به تمرینات مبتنی بر آب ادامه دهد.

یونایتد انتقاد آنها از شماره 7 را پذیرفت و دستور تکمیل کار روی استخرها را داد تا آنها را برای تمرینات پیش فصل آماده کند. شیاطین سرخ نیز دست به جیب خود زدند و 200000 دلار برای سیستم دیگ بخار جدید هزینه کردند، زیرا سیستم قدیمی آنها در ماه های زمستان مشکلاتی را با آب گرم و سرد ایجاد می کرد.

شیاطین سرخ در سال 2000 از کلیف به کارینگتون نقل مکان کردند و تاتنهام، لیورپول و منچستر سیتی به مراکز مدرن و شیک نقل مکان کردند. یونایتد در تلاش است تا با نصب نورافکن های جدید و یک جایگاه 500 نفری، ظاهر پایگاه خود را تغییر دهد.

کالیت راش، مدیر اجرایی کمپ آموزشی سال گذشته گفت: «ما به دنبال برنامه‌های توسعه بلندمدت جامع‌تر برای کارینگتون هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که این یک مرکز پیچیده و کاملاً یکپارچه برای تیم‌های مردانه، زنانه و دانشگاهی ما است». سرمایه گذاری های قابل توجهی در امکانات آموزشی ما انجام خواهد شد تا کارینگتون را به سطح بعدی برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید