منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو خداحافظی خواهد کرد

منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو خداحافظی خواهد کرد

فوق ستاره 37 ساله پرتغالی در حال حاضر به دلیل “مسائل خانوادگی” از تمرینات خود مرخصی می گیرد. اما رونالدو پس از بازگشت ناموفق 10 ماه پیش به اولدترافورد، به صراحت اعلام کرد که می خواهد باشگاه را ترک کند. یونایتد در ابتدا به حضور ستاره مهاجم خود در فصل آینده خوش بین بود. اما بزرگان شیاطین سرخ اکنون متوجه شده اند که نمی توانند او را برخلاف میلش نگه دارند و می خواهند از یک نبرد طولانی و طولانی اجتناب کنند.

اریک تناخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ اعتراف کرد که می خواست شماره 7 افسانه ای یونایتد بماند. او گفت: رونالدو خیلی بزرگ است، کارهای زیادی انجام داده و هنوز هم بسیار جاه طلب است. البته، من دوست دارم او را نگه دارم.» با این حال، تنهاچ پس از صحبت با هیئت مدیره اعتراف می کند که باید بدون او برای آینده برنامه ریزی کند.

در حالی که رونالدو با 24 گل بهترین گلزن فصل گذشته بود، یونایتد با 58 امتیاز در رده ششم قرار گرفت که کمترین امتیاز آنها در تاریخ لیگ برتر است. روزنامه سان در ماه ژانویه گزارش داد که مشاوران رونالدو به ریچارد آرنولد، مدیرعامل جدید باشگاه گفته اند که اگر باشگاه در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا شکست بخورد، رونالدو نخواهد ماند.

با وجود سن بالا، اعجوبه هنوز معتقد است که می تواند در بالاترین سطح عملکرد داشته باشد، اما نه با یونایتد. او در آگوست گذشته پس از بازگشت از یوونتوس قراردادی 2 ساله با یونایتد امضا کرد. اما او بلافاصله از اینکه استانداردهای باشگاه تا چه حد پایین آمده است، احساس ناامیدی کرد. و حالا برخلاف میل باشگاه می خواهد برود جای دیگری افتخار کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید