کریستیانو رونالدو خداحافظی کرد؟

کریستیانو رونالدو خداحافظی کرد؟

کریستیانو رونالدو در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 نتوانست از ابتدا در ترکیب تیم حاضر شود و مانع از شکست تیمش شود. رونالدو که در حال حاضر بازیکن آزاد است تا آغاز جام جهانی بعدی 41 ساله خواهد شد. مشخص نیست که او تا آن زمان بازی خواهد کرد یا اینکه پرتغال همچنان او را در آن سن می خواهد. او پس از باخت 1-0 مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی، با اشک به سمت تونل رفت.

رونالدو ظهر امروز در اینستاگرامش نوشت: بردن جام جهانی با پرتغال بزرگترین و جاه طلبانه ترین رویای دوران حرفه ای من بود. خوشبختانه عناوین بین المللی زیادی را هم با پرتغال کسب کردم، اما بالا بردن نام کشورمان در بالاترین سطح جهان بزرگترین آرزوی من بود. من برای او جنگیدم. برای این رویا سخت جنگیدم. با گلزنی در 5 جام جهانی در 16 سال، همیشه با بازیکنان بزرگ و با حمایت میلیون ها پرتغال، تمام تلاشم را کردم. همه چیز را روی زمین گذاشتم. من هرگز از مبارزه دست نکشیدم و هرگز از این رویا دست نکشیدم. متأسفانه آن رویا دیروز به پایان رسید. ارزش واکنش دادن به جنجال را ندارد.”

رونالدو که در سه بازی ابتدایی این تورنمنت حضور داشت، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش روی نیمکت حضور داشت. او پس از واکنش خشم آلودش که در بازی باخت در مرحله گروهی مقابل کره جنوبی تعویض شد، از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد.

رونالدو ادامه داد: فقط می‌خواهم همه بدانند که چیزهای زیادی گفته شده، چیزهای زیادی نوشته شده است، اما تعهد من به پرتغال برای یک لحظه تغییر نکرده است. من همیشه فردی بوده ام که برای آرمان همه جنگیده ام و هرگز به هم تیمی هایم و کشورم پشت نخواهم کرد. فعلا چیز زیادی برای گفتن نیست. متشکرم پرتغال با تشکر از شما قطر. “این رویا تا زمانی که ادامه داشت زیبا بود… اکنون وقت آن است که یک مشاور خوب باشید و اجازه دهید هرکسی نتیجه گیری کند.”

رونالدو پس از 60 دقیقه در بازی شنبه وارد زمین شد اما نتوانست روی نتیجه تاثیر بگذارد. او در مدت حضورش در زمین فقط 10 لمس داشت.

دیدگاهتان را بنویسید