بمب خبری در اردوی تیم ملی ایران; مهدی طارمی، جانشین کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد؟!


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913063

کاربران فضای مجازی یک فرصت عالی را گزارش می دهند.

انتصاب جانشین کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال انگلیس منچستریونایتد این روزها به بمب خبری تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شب گذشته کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال با انتشار پستی در اینستاگرام از توافق دوجانبه منچستریونایتد انگلیس برای جدایی خبر داد و نوشت: پس از مذاکره با باشگاه منچستریونایتد، به توافق رسیدیم. به قراردادمان پایان دهیم.” من منچستریونایتد و هوادارانش را دوست دارم؛ این مشکل هرگز پایان نخواهد یافت. فکر می کردم زمان خوبی است تا به دنبال یک چالش جدید باشم. برای منچستریونایتد بهترین ها را آرزو می کنم.

رونالدو که پس از مدت کوتاهی در باشگاه ایتالیایی یوونتوس به باشگاه سابقش شیاطین سرخ پیوسته بود، در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر، مصاحبه ای جنجالی درباره شرایط این باشگاه با منچستریونایتد انجام داد و باعث شد او از تیم انگلیسی جدا شود.

جدایی فوق ستاره فوتبال جهان حالا شایعه جذابی را برای فوتبال ایران به راه انداخته است. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 2 بر 6 مقابل انگلیس شکست خورد که هر دو گل ایران را مهدی طارمی به ثمر رساند. مهاجمی که با این دو گل بهترین گلزن ایران در تاریخ جام جهانی شد.

پس از آن بازی، سایت Thepeoplesperson نزدیک به باشگاه انگلیسی نوشت: طارمی تاکنون در 13 بازی 6 گل و 5 پاس گل به ثمر رسانده و عملاً در هر بازی یک گل به ثمر رسانده است. از این نظر طارمی شباهت زیادی به هری کین دارد و با توجه به اینکه یونایتد مدت زیادی از طرفداران این بازیکن تاتنهام بوده، علاقه شیاطین سرخ به او می تواند بسیار منطقی باشد.


طارمی: بهترین فصل فوتبالم را سپری می کنم/ نمی توانم بگویم بهترم یا هری کین!

این وب سایت همچنین با اشاره به اینکه طارمی در 30 سالگی راه زیادی برای رسیدن به اوج داشته و در سال 2019 با قراردادی با ریو آوه در پرتغال به اروپا رفت، نوشت: تنها یک سال طول کشید تا پورتو طارمی را جذب کند. آنها مطمئناً با شماره 9 که 62 گل به ثمر رسانده و 43 پاس گل در 115 بازی برای پورتو به ثمر رسانده اند، پاداش های خوبی به دست آورده اند. با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو از بازی خارج می شود و یونایتد گزینه های تهاجمی ندارد، طارمی بازیکنی است که احتمالاً تاثیر فوری بر تیم اریک ده هوگ خواهد گذاشت. شیاطین سرخ بازیکنی با مشخصات او ندارند.”

هواداران منچستریونایتد نیز به تمجید از طارمی به صورت آنلاین پرداخته اند و او را گزینه ای مناسب برای بازگرداندن نیروی تهاجمی شیاطین سرخ می دانند. حالا مهدی ایرانی به بمب خبری این روزهای لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است اما باید منتظر ماند و دید پورتو بعد از جام جهانی به او اجازه جدایی می دهد یا خیر.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید