نامزد رونالدو شکیرا را مسخره کرد؟/عکس

نامزد رونالدو شکیرا را مسخره کرد؟/عکس

پست اخیر جورجینا در اینستاگرام شایعات عجیبی را برانگیخته است.

جورجینا رودریگز این روزها با کریستیانو رونالدو در عربستان زندگی می کند. او در شبکه های اجتماعی بسیار فعال است و هر روز اتفاقات زندگی خود را با فالوورهایش به اشتراک می گذارد.

جورجینا اخیرا عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که سوالات زیادی را برانگیخته است. او یک پست اینستاگرامی با ۷ عکس مختلف در صفحه خود منتشر کرد که یکی از عکس های او در دست گرفتن ساعت کاسیو است. برند کاسیو خبرهای زیادی را در تاریخ دعوای شکیرا و پیکه منتشر کرد و این خواننده کلمبیایی در آهنگی که چندی پیش منتشر کرد همسر سابق خود را مسخره کرد و آن را “برداشتی از کاسیو” نامید. در بخشی از آهنگ شکیرا به رابطه پیکه و کلارا چیا با عنوان “تعویض رولکس برای کاسیو” اشاره کرد. پیکه در واکنش به این اقدام با ساعت کاسیو در برنامه اینترنتی خود حاضر شد.

اکنون بسیاری از فالوورهای جورجینا رودریگز بر این باورند که تصمیم او برای ژست گرفتن با ساعت کاسیو تصادفی نبوده است. اعتقاد بر این است که او از این روش برای نشان دادن حمایت خود از جرارد پیکه در جدایی اش از شکیرا استفاده کرد.

با توجه به اینکه اعتقاد بر این است که ساعت کاسیو جورجینا کمتر از 26 یورو ارزش دارد، به نظر می رسد که او آن را به دلیل خاصی دریافت کرده است. جورجینا در بیشتر عکس هایش از لباس های فانتزی و جواهرات استفاده می کند، بنابراین استفاده از این ساعت کمی عجیب به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید