خواهر رونالدو باز هم مسی را مسخره کرد!/عکس

خواهر کریستیانو رونالدو یکی از چهره های جنجالی فضای مجازی در سال های اخیر است. هر زمان که رقابت مسی و رونالدو به وسط می رسد، خواهر فوق ستاره پرتغالی معمولا با مصاحبه یا فعالیت در فضای مجازی خبرساز می شود.

در جدیدترین اقدام این عضو جنجالی خانواده رونالدو، او با انتشار پستی به تمسخر لیونل مسی و مقایسه ضربه قیچی شب گذشته این بازیکن به رونالدو پرداخت؛ او پسندید و کامنت گذاشت تا در فضای مجازی متهم به وسواس مسی شود.

لیونل مسی شب گذشته در پیروزی 5-0 پاریسی ها مقابل کلرمون، با پاس دیدنی لئاندرو پاردس با یک ضربه قیچی دروازه را باز کرد. این دومین گل فوق ستاره آرژانتینی در این بازی بود و او همچنین به نیمار پاس گل داد.

خواهر رونالدو باز هم مسی را مسخره کرد!/عکس

پس از گل، صفحه ای از طرفداران رونالدو در اینستاگرام، گل مسی را به سخره گرفت و آن را با قیچی پشتی CR7 در پیراهن رئال مادرید مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان 2018 مقایسه کرد.

حساب طرفداران دو عکس از گل ها را منتشر کرد: یکی تفنگ و دیگری دوچرخه است (اصطلاحی برای تلنگر کامل و ضربه قیچی بادی). یکی در قهرمانی فرانسه مقابل کلرمون و دیگری در حذفی های لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس.

در یکی، بازیکن دستان خود را روی زمین، پای دیگر (روی زمین)، و به سختی می توان یک تشک بین بدن او و زمین قرار داد. در حالی که بدن دیگری کاملاً از چمن ورزشگاه دور است و فضای بین بدن او و زمین به قدری بزرگ است که بازیکن در عکس فوق می تواند جا شود (در فضای بین بدن رونالدو و زمین). هرگز مقایسه نکنید…

خواهر رونالدو باز هم مسی را مسخره کرد!/عکس

کاتیا آویرو خواهر رونالدو نیز بدون اظهار نظر با یک سری ایموجی های کف زدن این پست را لایک کرده است. موضوعی که با بازتاب های زیادی در فضای مجازی همراه بوده و طرفداران مسی معتقدند خواهر رونالدو به ستاره آرژانتینی وسواس دارد و به همین دلیل نمی تواند درباره او اظهار نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید