زلاتان ابراهیموویچ لیونل مسی را مسخره می کند

زلاتان ابراهیموویچ لیونل مسی را مسخره می کند

ستاره سوئدی یکی از آن ستاره های بزرگ تاریخ فوتبال است که تا به حال موفق به کسب توپ طلا نشده است و با توجه به افتخاراتی که در طول دوران فوتبالش کسب کرده، شاید این موضوع کمی عجیب باشد. اما خودش می گوید از ناکامی در کسب این جایزه ناراحت نیست.

ستاره 40 ساله میلان در مراسمی در میلان برای ارائه بیوگرافی خود (آدرنالین) به خبرنگاران گفت: توپ طلا جایزه زیبایی است، اما فکر نمی کنم باید آن را ببرم تا ثابت کنم بهترین هستم. ). .

زلاتان نه تنها برنده توپ طلا نشده است، بلکه هرگز یکی از سه نامزد نهایی این جایزه نبوده است. این در شرایطی است که او با تمام تیم هایی که در آن بازی کرده بود، قهرمان جام حذفی شد. ستاره کهنه کار میلان سابقه بازی در تیم های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و لس آنجلس گلکسی را نیز در کارنامه دارد.

امسال پس از انتقاد مینو رایولا، سرمربی زلاتان، توپ طلا برای هفتمین بار به لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن رسید. رایولا اخیرا گفته است که دیگر نمی تواند توپ طلا را خیلی جدی بگیرد. با این حال، زلاتان تاکید کرد که آنچه او را برای ادامه درخشش ترغیب می کند، لباس تیمی است، نه جوایز فردی.

وی گفت: ذهنیت مردم مهم است. مثل بازی های رسمی هر روز تمرین می کنم. هر روز برای من یک پایان است. وقتی به میلان برگشتم شرایط کمی سخت بود اما موفق شدیم گروهی به هم پیوسته تشکیل دهیم. ما فضایی را برای تیم خود ایجاد کردیم که فراتر از تصور بود. فوران تاج کمی اوضاع را به هم ریخت، اما کادر فنی عملکرد خوبی داشت. من با تیم های زیادی کار کرده ام، اما جو میلان واقعا عالی است. همه اعضای تیم یک هدف مشترک دارند. الان برای جوانی ام آماده نیستم، اما هنوز حوصله ادامه بازی را دارم. من برای بردن اسکودتو امسال نیز هیجان زده هستم.

دیدگاهتان را بنویسید