لیونل مسی تصمیم خود را گرفت. لئو به طور جدی به بازگشت به اسپانیا فکر می کند

لیونل مسی تصمیم خود را گرفت.  لئو به طور جدی به بازگشت به اسپانیا فکر می کند

شایعات در مورد بازگشت احتمالی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن به بارسلونا روز به روز در حال افزایش است.

پس از اینکه مشخص شد باشگاه بارسلونا در حال برنامه ریزی مالی و ورزشی برای فصل آینده است تا بازگشت مسی را به واقعیت تبدیل کند، حالا آدریان سانچز، روزنامه نگار متخصص در اطلاعات تیم بارسلونا، جزئیات دیگری را فاش کرده است که می تواند تعیین کننده باشد. این روزنامه نگار در کانال یوتیوب خود “Mas que Pelotas” مدعی شد که خانواده مسی تصمیم گرفته اند بچه ها را در مدرسه قدیمی خود در بارسلون ثبت نام کنند، همان مدرسه ای که قبل از عزیمت به پاریس در آگوست 2021 در آن تحصیل می کردند.

آدریان سانچز می‌گوید: چندی پیش گفتگوی بسیار مهمی داشتم و پس از بررسی منابع مختلف، می‌توانیم به شما بگوییم که خانواده مسی برای رزرو فرزندانشان در مدرسه‌ای که در آن حضور داشته‌اند، درخواست داده‌اند. این خبر آینده ستاره آرژانتینی و باشگاه بارسلونا را کاملا مشخص می کند. ما همچنین متوجه شدیم که مدارس کودکان در فرانسه توسعه نیافته است. این خبر برای من بسیار انفجاری بود و ثابت می کند که مسی به کجا خواهد رفت.”

به نظر می رسد بازگشت لیونل مسی به باشگاهی که بیش از 17 سال در آن درخشیده بود نزدیک تر می شود. وصیت همسرش آنتونلا روکوزو که مشتاق بازگشت به خانه خود با سه فرزندش است نیز ممکن است در تصمیم ستاره آلبی سلسته دست بالا داشته باشد.

آینده ستاره آرژانتینی برای همه یک راز باقی مانده است. بازیکن فعلی پاری سن ژرمن تا پایان ژوئن 2023 با این تیم فرانسوی قرارداد دارد و با وجود کمی بیش از دو ماه باقی مانده، هنوز خبری از تمدید احتمالی آن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید