مذاکرات بارسلونا با لیونل مسی جدی تر می شود

مذاکرات بارسلونا با لیونل مسی جدی تر می شود

لیونل مسی تا تابستان آینده با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما تمدید نشدن قرارداد او با این باشگاه شایعات زیادی را در مورد آینده او به وجود آورده است. در فرانسه ادعا می کنند که پی اس جی دیگر نمی خواهد مسی را حفظ کند و بعید است با خواسته های مالی مسی موافقت کند. هنوز مشخص نیست که مسی در صورت جدایی از PSG به کدام تیم خواهد رفت. با این حال شایعات جدی در مورد بازگشت او به بارسلونا شنیده می شود.

به گزارش مجله اسپورت امروز، مدیران بارسا در روزهای اخیر با مسی در تماس بوده اند و باشگاه کاتالانی در تلاش است تا با فوق ستاره آرژانتینی به توافق اولیه برسد. پس از آن باشگاه مذاکرات جدی با لالیگا خواهد داشت. بارسلونا باید 200 میلیون یورو از بودجه دستمزد خود را برای فصل آینده کاهش دهد و حتی در آن زمان آنها همچنان برای جذب مسی به چراغ سبز لالیگا نیاز دارند.

مسی که در آخرین فصل حضورش در بارسا سالانه بیش از 50 میلیون یورو دریافت می کرد، دیگر نمی تواند با چنین دستمزدی برای بارسا بازی کند. باشگاه حداکثر سالیانه هشت میلیون یورو خالص به او پیشنهاد می دهد، جالب اینکه مدت قرارداد فقط یک سال خواهد بود. بارسلونا نیز باید منتظر تصمیم نهایی یوفا در مورد پرونده نگیرا باشد. اگر او را از لیگ قهرمانان اروپا بیرون کنند، جذب مسی سخت تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید