لیونل مسی در راه بارسلونا؟!

لیونل مسی در راه بارسلونا؟!

لیونل مسی در هفته های اخیر عملکرد خوبی در پاری سن ژرمن نداشته و همین موضوع به شایعات بازگشت او به بارسلونا دامن زده است.
ستاره آرژانتینی تابستان گذشته به دلیل شرایط مالی بارسلونا مجبور به ترک این تیم شد و پس از امضای قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست اما نتوانست درخشش مورد انتظار را در این تیم تکرار کند.
پذیرش چندین شکست در لیگ فرانسه و همچنین حذف از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل رئال مادرید باعث عصبانیت هواداران از عملکرد پی اس جی شد و مسی یکی از بازیکنان پارک دو استادیوم پرنس بود. از طرفداران خودش شد.
در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد احتمال بازگشت او به بارسلونا شنیده می شود و اگرچه خوان لاپورتا این موضوع را تکذیب کرده است، اما بوسکتس از او استقبال کرده است.

هافبک کهنه کار بارسلونا به RAC1 گفت: «البته من هم دلم برای او تنگ شده است. چه در داخل و چه در خارج از زمین. کاری که او انجام می داد، هیچ کس دیگری نمی توانست انجام دهد. او در زمین تغییرات زیادی ایجاد کرد. بعد از سال ها بازی با او، طبیعی است که دلم برایش تنگ شده است. مطمئنم مسی هم برای من تنگ شده است.
بوسکتس در مورد وضعیت بارسلونا پس از جدایی مسی گفت: در ابتدا همه چیز بسیار سخت بود. برای ما هم شوک بزرگی بود. ما هنوز اینجا هستیم، اما تصور کنید چقدر برای او سخت بود. تغییر شهر، تغییر تیم، تغییر سبک … »
وی افزود: دوست دارم لئو برگردد اما می دانم که سخت خواهد بود. او قرارداد دارد. اگر ژاوی هرناندز از بازگشتش استقبال کند، من به عنوان یک دوست و هم تیمی آماده هستم. نوار را به او می دهم. او همیشه تحسین و احترام من را احساس می کند.»

دیدگاهتان را بنویسید