لیونل مسی هواداران بارسلونا را ناامید کرد

لیونل مسی هواداران بارسلونا را ناامید کرد

پس از ورود لیونل مسی و چند بازیکن تازه وارد به پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارکوپدرنز به دلیل سقوط تیم لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید، روزنامه های اسپانیایی Marca و AAS مدعی شدند که خورخه مسی مدیر لیونل مسی و خوان لاپورتا، رئیس پدر بارسلونا بوده است. در مورد احتمال بازگشت کاپیتان سابق بارسلونا به نوکمپ صحبت شده است. حتی کیم دومنس گزارشگر تلویزیون اسپانیایی مدعی شده است که مسی شخصا می خواهد به بارسلونا بازگردد و شانس این ستاره 34 ساله آرژانتینی را در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا کند.

خوان لاپورتا در آخرین بیانیه خود در واکنش به شایعات به رادیو کاتالونیا گفت: من هیچ پیامی از مسی یا اطرافیانش در مورد احتمال بازگشت او به بارسلونا دریافت نکرده ام. ما دیگر این موضوع را مطرح نمی کنیم. من دیگر مانند قبل از رفتن مسی رابطه نزدیکی با مسی ندارم. ترک لیونل از بارسلونا تقریباً به دلایل شخصی و خانوادگی و نه فقط ورزشی، احساس بدی در من ایجاد کرد.

او گفت: ما به بازگشت مسی فکر نمی کنیم. ما در حال ساختن یک تیم جدید با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه هستیم. همزیستی در اینجا جواب می دهد. اما لیونل لیونل است و همیشه برنده خواهد بود. مطمئناً ترک لئو برای من آسان نبود، اما همانطور که اتفاق افتاد، به وضعیت مالی باشگاه فکر کردم و نمی توانستم او را در معرض خطر بیشتری قرار دهم. فکر می کنم ما کاری را که باید انجام می دادیم انجام دادیم.

لیونل مسی تابستان گذشته پس از 21 سال به دلیل ناتوانی بارسلونا در تمدید قراردادش به دلیل قوانین حقوق در لالیگا، آبی ها را ترک کرد. مهاجم آرژانتینی 778 بازی برای بارسا انجام داد و 672 گل به ثمر رساند و به این تیم کمک کرد تا 34 جام مختلف را کسب کند.

مسی در این فصل 26 بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده و 7 گل و 11 پاس گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید