نکته عجیب در مورد لیونل مسی; شگفتی دنیای فوتبال زیر تیغ رسانه های فرانسوی

نکته عجیب در مورد لیونل مسی;  شگفتی دنیای فوتبال زیر تیغ رسانه های فرانسوی

رئال مادرید روز چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با پیروزی 3-1 در سانتیاگو برنابئو (در مجموع 3-2) و یکی از مدعیان قهرمانی این فصل به دور بعد صعود کرد. . پس از این شکست، مطبوعات فرانسه موضع قاطعی را علیه برخی از بازیکنان پیاتزا اتخاذ کردند که یکی از آنها لیونل مسی بود.

روزنامه اکیپ با اشاره به شکست بزرگ یک تیم ستاره ای که در یک لحظه برتری سقوط کرد، عکسی از لیونل مسی را با عبارت «بی منطق» در صفحه اول سایت خود قرار داد. این روزنامه روز پنجشنبه نیز صفحه اول خود را منتشر کرد که در آن کریم بنزما با سه گل خود و کلمه مسیح بالای سر قهرمان مطلق برنابئو اعلام شد. این روزنامه به نوعی از کلمه مسی استفاده می کند تا نشان دهد بازیکن باتجربه فرانسوی رئال مادرید همان کاری را انجام می دهد که همه از او انتظار داشتند.

این به مسی نمره 6 را در عملکرد بازیکنان داد و نوشت: او در سمت راست بازی می کرد اما در واقع به دلیل حرکاتش منطقه بزرگ تری را پوشش می داد. او بسیار فعال بود و همیشه راه حلی برای حفظ توپ بین خطوط ارائه می داد و با پاس های فوق العاده دقیق و انتخاب های درست دانش خود را در بازی تحت فشار نشان می داد. حتی دیدیم که از خودش دفاع می کند. اما او نتوانست دفاع مادرید را پیدا کند. آخرین فرصت یک ضربه آزاد بود که از بالای دروازه بیرون آمد.

RMC Sports عملکرد پاری سن ژرمن را یک “فاجعه” توصیف کرد، اما بر عملکرد مسی تاکید نکرد. در تحلیل این سایت به ندرت نام این بازیکن آرژانتینی برده می شود که نشان می دهد مسی تاثیر خاصی در جریان بازی نداشت.

روزنامه لوپاریزین که به نمرات کم مسی معروف است، این بار به او 4 شکست ناپذیر را داد و نوشت: مسی هنوز نشانی از بازیکنی ندارد که هفت توپ طلا گرفته باشد، اما بهتر از روزهای اول است. پاس های او بدون اینکه روی دروازه تعیین کننده باشد خوب بود.

بی شک بدترین نتیجه را جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان پاری سن ژرمن رقم زد که اشتباه بزرگی انجام داد و رئال مادرید را به بازی بازگرداند. او با تاخیر در پاس باعث شد توپ به دست بازیکنان رئال برسد و کریم بنزما اولین و الهام بخش ترین گل خود را برای رئال مادرید به ثمر برساند.

تنها بازیکن پاری سن ژرمن که مورد تمجید همه رسانه های فرانسوی قرار گرفت کیلیان امباپه بود که تا گل اول رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای داشت.

دیدگاهتان را بنویسید