سعید معروف، لیونل مسی دنیای والیبال است/ دستمزد یک بازیکن استقلال برابر بودجه ورزش استان است.

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793109

مربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: دستمزد یک بازیکن استقلال به اندازه کل بودجه استان آذربایجان غربی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی بهاری مربی تیم فوتبال نود ارومیه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در جام حذفی گفت: بازی فردا فرصت خوبی است تا محصولات خود را به فوتبال ایران عرضه کنیم. باشگاه ما از سال 90 کار خود را به عنوان مدرسه فوتبال آغاز کرد و اکنون یکی از جوان ترین و بومی ترین تیم های ایران است و فردا می توانیم محصولات خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: بازی با استقلال بسیار سخت و نابرابر است چرا که دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزشی استان آذربایجان غربی است. فردا جنگی نابرابر در انتظار ماست اما ما به تلاش، همت، تلاش و استعداد بازیکنانمان تکیه می کنیم. بازیکنان ما از آکادمی تیم ما آمده اند و اهل شهر ارومیه هستند و فردا می توانند توانایی های خود را نشان دهند. نتیجه هر چه باشد، فردا ما برنده خواهیم بود زیرا بازیکنان و محصولات خود را نشان خواهیم داد.

بهاری گفت: تیم نود ارومیه در 10 سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده است. لطفا به ما کمک کنید. در سال 97 که با پرسپولیس بازی کردیم اشتباهات داور به ضرر ما بود و یک بر صفر باختیم. در همان سال پرسپولیس فینالیست آسیا شد اما اشتباهات داوری در این دیدار به ضرر تیم ما بود. ما یک تیم شهری و افسرده هستیم. به هر حال بازی فردا برای ما یک فرصت و به تعبیری جنگی نابرابر است، امیدوارم داوران باتجربه با جان و دل قضاوت کنند تا حق به حق بگیرند.

وی در خصوص اینکه شما هم سرمربی و هم مدیرعامل هستید، گفت: آقای تاجار سرمربی ما هستند که مشکل دارند و امیدوارم مشکل ایشان حل شود. مدیرعامل باشگاه هم برادر من است اما کار اجرایی با من است و به احترام رسانه ها و سازمان لیگ در نشست خبری امروز شرکت کردم.

وی در خصوص اینکه می گویید دستمزد یک بازیکن استقلال به اندازه کل بودجه استان است، اما در والیبال ارومیه حقوق خوبی می گیرند، گفت: بله؛ بله. ارومیه به والیبال و سعید معروف است. ارومیه پایتخت والیبال و شهر دوستداران والیبال است. سعید لیونل مسی معروف دنیای والیبال است، اما پرداخت های والیبال اینطور نیست. اگر این را می گویم یعنی درد فوتبال ما این است که تیمی از استان آذربایجان غربی که باکری ها و امینی ها داشت 12 هزار شهید تقدیم این نظام کرد. توزیع بودجه ورزشی او ناعادلانه است. باشگاه های صنعتی و دولتی از بودجه عمومی استفاده می کنند اما بودجه ورزش استان کمتر از دستمزد بازیکنان استقلال و پرسپولیس است. ارومیه شهری با استعدادهای فراوان است. من از این تریبون استفاده می کنم و امیدوارم کارکنان وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به استان های محروم مانند ما داشته باشند. در ارومیه فرشاد احمدزاده و محمد زینلی را در فوتبال داشتیم. فردا یک بازیکن 17 ساله به نام رستمی داشتیم، اما می خواهم نگاهی به فوتبال کشور داشته باشم و عدالت محور باشد.

بهاری درباره شگفتی تیم نود گفت: نود در جام حذفی خوب بازی کرد. سال 1376 با اشتباه داور در پرسپولیس ما را مجبور به برد یک بر صفر کرد. پنالتی ما را انجام ندادند محمد انصاری باید اخراج می شد. در بازی با تراکتورسازی 120 دقیقه با تراکتور کهکشانی و مصطفی دنیزلی به تساوی رسیدیم و در پنالتی هشتم شکست خوردیم. استقلال تیم قابل احترام است. هزاران اتفاق در فوتبال می تواند بیفتد، اما ما به تلاش و توانایی بازیکنان خود ایمان داریم.

وی درباره شرایط تیم نود ارومی در لیگ دوم گفت: فکر می کنم تیم دوم جدول لیگ دوم هستیم. سه سال پیش بدهی سنگین فرناندز که ربطی به گروه 90 نداشت به تیم ما تحمیل شد و یک فصل داخل سالن بازی کردیم و به لیگ دسته دوم سقوط کردیم اما هدفمان بازگشت به لیگ 1 است. حالا با یک بازی کمتر و یک امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و می خواهیم به قهرمانی برگردیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید