بازیکن مورد علاقه یحیی زیر تیغ انتقاد!

بازیکن مورد علاقه یحیی زیر تیغ انتقاد!

یحیی گل محمدی آنقدر به مهاجم ازبکستانی پرسپولیس اعتماد کرد و آنقدر بازی کرد که در نهایت پایش را به گل باز کرد. شیرزد تمیروف که هفته هاست در ترکیب اصلی حضور دارد و تاثیر چندانی ندارد در دیدار مقابل ذوب آهن هم به ثبت رسید. در بین دو نیمه که حامد پاکدل تعویض شد، بسیاری از هواداران در این فکر بودند که چرا تامیروف باید در زمین بماند و بازیکن دیگری جایگزین او شود. با این حال شیرزد در نهایت در نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند و البته آنقدر هیجان زده بود که مجموعه ای از شادی ها را رقم زد. از تقلید از حرکات رونالدو و مسی گرفته تا درآوردن پیراهن و گرفتن کارت زرد!

مهاجمان معمولا پس از زدن گل اول از تنش خارج می شوند و هواداران بیشتری پیدا می کنند اما به نظر می رسد این اتفاق برای تامیروف رخ نداده باشد. شاید او کمی خوش شانس باشد که هدفش یک امتیاز بوده است. شاید اگر پرسپولیس با گل خود در این دیدار پیروز شود، قضاوت ها تا حدودی تغییر کند. اما تا اینجای کار، بسیاری از هواداران بر این عقیده اند که شیرزد انتظارات را برآورده نکرده و به اندازه کافی خوب نبوده است. او در اصفهان با پاس فوق العاده مهدی ترابی گل خود را به ثمر رساند و البته موقعیت های دیگری هم بود که با بی دقتی و خودخواهی از دست داد.

مشکل تامیروف ساده است. زمانی بازیکن خارجی را جذب می‌کنید که توانایی‌های او بیشتر از داخل باشد. یعنی در واقع یک فوتبالیست وارداتی که دلار می گیرد و قیمت جانبی هم دارد باید سر و گردن از بازیکنان داخلی بلندتر باشد. آیا در مورد تامیروف چنین است؟ آیا واقعاً در بین مهاجمان ایرانی یا حتی جوانان تیم های اصلی پرسپولیس فردی نیست که حقوق ریالی و شاید خیلی کمتر از آن بگیرد و همین سود را داشته باشد؟ فصل رو به پایان است و احتمال اینکه پرسپولیس دست خالی از مسابقات برود زیاد است. در چنین شرایطی این مهاجم در دستان سرخ پوشانی باقی می ماند که هنوز یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارند!

دیدگاهتان را بنویسید