سرمربی آلمانی منچستریونایتد مقابل رونالدو

سرمربی آلمانی منچستریونایتد مقابل رونالدو

اختلاف بین رالف رنگنیک و سرمربی و مهاجم منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو وارد مرحله جدیدی شده است، طبق گزارش ها، کریستیانو رونالدو پیش از این با رالف رنگنیک بر سر حضور یا عدم حضورش در منچستریونایتد اختلاف داشت.

رونالدو در دیدار مقابل منچسترسیتی در منچستریونایتد حضور نداشت، دیداری که شیاطین سرخ در آن تحقیر شدند و 4-1 شکست خوردند.

رنگنیک دلیل غیبت رونالدو را مصدومیت عنوان کرد اما گزارش ها حاکی از آن است که رالف رنگنیک با رونالدو مشکل داشته و او را عمدا از لیست خارج کرده است.

حالا روزنامه انگلیسی “میرر” می نویسد که کریستیانو برای بازی مقابل تاتنهام بسیار مشتاق است اما رانکینک و دستیارانش در حال بررسی این موضوع هستند که آیا از ابتدا با رونالدو در روز شنبه بازی خواهند کرد یا او سه شنبه مقابل اتلتیکو مادرید بازی خواهد کرد. لیگ قهرمانان. در واقع خود رونالدو می خواهد در بازی مقابل تاتنهام در ترکیب قرار بگیرد اما رنگنیک نظر دیگری دارد.

فوق ستاره پرتغالی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، جایی که تمرین می کند و می دود، نوشت: او سخت کار می کند تا به یک ریکاوری قوی برسد. مشتاق بازگشت به زمین و کمک به تیم.

در واقع در حالی که رونالدو می خواهد بازی کند و اصرار دارد که سالم است، رالف رنگنیک چنین نظری ندارد و معتقد است ستاره پرتغالی مشکل جسمی دارد و همچنان باید از لیست خارج شود.

دیدگاهتان را بنویسید