خط و نشان سرمربی تیم ملی عربستان برای حریفان

خط و نشان سرمربی تیم ملی عربستان برای حریفان

هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان با تاکید بر اهمیت پیروزی در دیدار امروز مقابل استرالیا در جده در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، گفت: به آنچه که برای تیم ملی عربستان ارائه می شود افتخار می کنم. دور

رنارد در نشست خبری پیش از بازی امروز مقابل استرالیا گفت: امروز آخرین بازی خود را در مقدماتی جام جهانی برگزار خواهیم کرد. برای ما مهم است که در مقدماتی جام جهانی خوب به پایان برسیم، به خصوص زمانی که بازی در خانه و در حضور هوادارانمان برگزار می شود.
وی افزود: من همیشه می گویم وقتی لباسی با پرچم کشورت می پوشی باید با تمام وجود به خود ببالی که نماینده کشورت هستی و برای خوشحالی هواداران تمام تلاشت را بکن.
وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب مهاجم تیم ملی عربستان در دیدار امروز مقابل استرالیا گفت: همیشه دوست دارید همه چیز را از قبل بدانید. ما 4 مهاجم داریم و همه آنها در مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشتند به خصوص صالح الشهری و فراس البریکان. من مشکلی با این موضوع ندارم، اما مهمترین چیز حضور موثر آنها در باشگاه هایشان است.

وی همچنین درباره عبدالله الحمدان مهاجم دیگر تیم ملی عربستان نیز گفت: او از زمانی که از الشباب جدا شده حضور موثری در الهلال نداشته و از این بابت ناراحتم. من هنوز به پتانسیل او اعتقاد دارم و او بازیکن مهمی در آینده فوتبال عربستان است.
وی افزود: همیشه باید رنکینگ فیفا را در نظر بگیرید، بنابراین پیروزی در هر بازی که انجام می دهید همیشه مهم است و ما این فرصت را داریم که در رنکینگ فیفا صعود کنیم و به همین دلیل بازی امروز بسیار مهم است.
رنارد گفت: به کاری که در مسابقات مقدماتی آسیا انجام دادیم افتخار می کنم و همه از عملکرد تیم عربستان لذت بردند. امروز دستیارم (محمد امین) را به کنفرانس آوردم چون می خواستم از همه کسانی که در کنارم بودند اعم از پرسنل و دکتر تشکر کنم. من در رسیدن به این موفقیت تنها نیستم، اما کادری زیبا و فوق العاده دارم و اعضای تیم حق دارند پس از موفقیت و غلبه بر مشکلات جشن بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید