لوگوی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حریفان

لوگوی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حریفان

یحیی گل محمدی پس از برد 3-1 پرسپولیس مقابل هوادار گفت: بازی خوبی بود. اگرچه زمین آن کیفیت لازم را نداشت اما یکی از بازی های خوب فصل ما بود. با کار ترکیبی از کناره و پاس دادن موفق به گلزنی شدیم. ما موقعیت خاصی به دشمن ندادیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: صحنه پنالتی هوادار – برخورد توپ با دست مدافع پرسپولیس – خارج از محوطه بود و پنالتی نبود. در مجموع بازی فیزیکی و فنی بود. بازی سختی را بردیم و به بچه هایم تبریک می گویم. آنها سخت و متمرکز کار کردند و برای برتری پاداش گرفتند.

وی خریدهای پرسپولیس و تقویت خط حمله با شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا را برجسته کرد: برای تقویت خط حمله باید این کار را می کردیم. اگرچه دیر اضافه شدند، اما هر هفته بهتر می شوند. این جشن “فیفادیس” به بهبودی دیابات و لوکادیا کمک می کند. لوکادیا در دو بازی دو گل زد و عملکرد خوبی داشت.

گل محمدی درباره کیفیت چمن ورزشگاه تسگردی تصریح کرد: بحث طول و طول چمن نیست. در مورد کیفیت زمین است که مشکلات زیادی دارد. اینجا زمین بازی نیست در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که امکانات باشگاه های ایرانی خوب نیست. تمرکز مدیران، فدراسیون ها و باشگاه ها قبل از شروع فصل باید بهبود وضعیت چمن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید