خط طلا و لوگوی سرمربی استقلال برای پرسپولیس

خط طلا و لوگوی سرمربی استقلال برای پرسپولیس

لیگ بیست و دوم به پایان رسید و هفته آخر آن بسیار حساس و البته جذاب بود. از این نظر که بدون توجه به انتصاب تیم قهرمان و تیم های سقوط کرده، بازی های زیبایی برگزار شد و با 32 گل رد و بدل شده، پرگل ترین هفته لیگ نیز لقب گرفت.

این در حالی است که خیلی ها می توانند افتتاحیه این هفته را به مهدی کایدی بدهند که تنها در چند دقیقه هت تریک کرد. اما فراموش نکنید که هفته سی ام لیگ امسال یک هت تریک کننده دیگر داشت که بر خلاف کایدی هیچ کدام از گل هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده و هنوز به بیست سالگی اش هم نرسیده است!

سعید سحرخائزان بدون شک تعویض طلایی و پدیده هفته پایانی لیگ امسال بود. در دیداری که ساکت الهامی بار دیگر شاهکارهای خیره کننده خود را به نمایش گذاشت، تنها 10 دقیقه پس از بازی مقابل ذوب آهن بابک مرادی را به جای سحرخایزان از زمین بیرون آورد. جالب اینجاست که ذوب آهن 3 دقیقه بعد از تعویض هافبک سابق استقلال گل اول این دیدار را به ثمر رساند اما جوانان تیم اول تهرانی تنها 13 دقیقه زمان نیاز داشتند تا به این اعتماد خاموش پاسخ دهند.

در ماراتن پرهیجان فولادشهر، ذوبی ها به گل رسیدند و سحرخیزان پاسخ داد. فارغ التحصیلان مهدی تارتار سه بار پیش افتادند و تعویض الهام گرفته گلدن الهامی هر سه بار را پاسخ داد و فرصتی برای گل اصفهانی در ثانیه های پایانی باقی نماند.

هوادار مهاجم آذری که مورد اعتماد صمد مرفاوی در تیم ملی جوانان بود، با وجود درخشش در ترکیب این تیم، نتوانست حضور در جام جهانی جوانان را تجربه کند و حالا در تیم باشگاهی خود به دنبال آرزوهایش است. در آستانه دیدار نیمه نهایی جام حذفی، ساکت الهامی ممکن است سورپرایز خاصی داشته باشد. سحرخائزانی که احتمالا با درخشش پرسپولیس می تواند ارزش هایش را بیشتر به رخ بکشد.

اگرچه محمدجواد محمدی، مهاجم ثابت این فصل هوادار بوده و اتفاقاً در این فصل به پرسپولیس هم گل زد، اما سحرخایزان می تواند به لطف عملکردی که در فصل قبل داشت، بازی بزرگی را در نیمه نهایی جام حذفی تجربه کند. بازی

دیدگاهتان را بنویسید