لوگوی پرسپولیس برای استقلال و سپاهان

لوگوی پرسپولیس برای استقلال و سپاهان

شاگردان یحیی گل محمدی با 60 امتیاز تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر تنها تیم هستند.

این تیم دو بازی دیگر مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی و نساجی مازندران در ورزشگاه قائم شهر وطنی دارد و همه پرسپولیسی ها امیدوارند شاگردان یحیی گل محمدی در این دو دیدار مهم لغزش نکنند.

مرتضی کرمانی مقدم، ستاره دهه 60 پرسپولیس نیز در این دسته قرار دارد و به خبروشی گفت: پرسپولیس بعد از شکست هوادار و سپس سپاهان توانست خیلی خوب جمع شود. شاید هر تیم دیگری دچار مشکل می شد اما پرسپولیسی ها پس از این دو شکست با عزمی راسخ برای به دست آوردن مجدد صدر جدول قدم برداشتند و با ارائه بازی های قوی و منطقی به این هدف دست یافتند. این در حالی است که سایر رقبا در دیدارهای خود فاصله داشتند و پرسپولیس از این فاصله در رقبای خود نهایت استفاده را کرد و امتیازات مهمی را جمع آوری کرد.

وی ادامه می دهد: پرسپولیس در حال حاضر صدر جدول لیگ برتر است. این تیم 60 امتیازی است و با سپاهان و استقلال فاصله دارد. فکر می کنم رقیب اصلی پرسپولیس در دو هفته باقی مانده فقط خود پرسپولیس باشد. حریف پرسپولیس نه سپاهان است و نه استقلال چون در دو هفته اخیر با هیچ کدام از این دو تیم بازی نکرده اند و ابتکار عمل در دست آنهاست. پرسپولیس نباید مقابل گل گهر یا نساجی مازندران امتیازی از دست بدهد و باید با دقت و تمرکز این دو دیدار را پشت سر بگذارد.

کرمانی مقدم خاطرنشان می کند: ابتدا پرسپولیس به مصاف گل گهر می رود که دو بار این تیم را در لیگ برتر و جام حذفی شکست داده است اما حریف آسانی نیست. گل گهر تیم پردرآمدی است که با رفتن امیرقلانوی کمی روند خوب خود را از دست داد اما همچنان تیم خوبی است. بازیکنان باتجربه ای هستند که یک لحظه غفلت در برابر این تیم می تواند ناراحت کننده باشد. این تیم و نساجی مازندران را نباید دست کم گرفت و اغراق کرد. هر دو تیم شایسته احترام هستند اما پرسپولیس پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح می کند: پرسپولیس همیشه پرسپولیسی بوده و تیم بزرگی است که بیشترین هوادار را در ایران و حتی آسیا دارد. پرسپولیس باید بزرگ فکر کند و بزرگ شود. امیدواریم این دو هفته با برد پرسپولیس و قهرمانی این تیم به پایان برسد. مطمئنم یحیی گل محمدی و بچه‌هایش از فصل گذشته درس خوبی خواهند گرفت و تنها روی تیمشان تمرکز خواهند کرد. واقعاً حیف است تیمی که در دو بازی باقی مانده جلو افتاده و خدای ناکرده 60 امتیاز گرفته، لغزش داشته باشد.

ستاره سابق پرسپولیس در ادامه به مصاحبه سرمربی و بازیکن سپاهان و همچنین اعتراض چند بازیکن استقلالی به دلیل پنالتی در آخرین بازی مقابل پیکان اشاره می کند که این مشکلات چیز جدیدی نیست. ابتدا مخالفت با میزبانی پیکان است در حالی که سابقه بازی رفت و برگشت این تیم ها در ورزشگاه آزادی در گذشته وجود داشته است. سپس پنالتی را توجیه می کنند در حالی که قبلا پنالتی 100 درصدی سعید صادقی نادیده گرفته می شد. خطای روی سعید صادقی مدافع پیکان واضح و آشکار بود اما داور آن را ندید و حالا همه به پنالتی گرفته شده اعتراض دارند. من نمی خواهم چیزی بگویم یا زیاد در مورد علل این مشکلات صحبت کنم، اما همه می دانند علت این اعتراضات چیست؟ وقتی نمی توانید به حریف خود برسید، شروع به صحبت و اعتراض می کنید.

وی ادامه می دهد: سرمربی خارجی را دیدم که عادت نداشت از داوری یا مسائل دیگر صحبت کند، میزبانی پیکان-پرسپولیس را به سخره بگیرد یا شاگردش یک مصاحبه کامل با پرسپولیس انجام دهد. می دانم این صحبت ها برای برهم زدن تمرکز پرسپولیس انجام می شود. پرسپولیسی ها اصلا نباید جواب بازیکن تیم حریف را بدهند چون او هم با همین هدف مصاحبه می کند که اول دیده شود و بعد تمرکز پرسپولیس را به هم بزند. به نظر من بهترین پاسخ سکوت در برابر چنین حرف هایی در مورد پرسپولیس و موفقیت های این تیم است که هیچ مبنایی ندارد. در مقابل چنین افرادی باید سکوت کرد و با پیروزی در زمین و جمع آوری حداکثر امتیاز در دو بازی باقی مانده، پاسخ محکمی به آنها داد. خدا را شکر پرسپولیس نه تنها بزرگان خوبی در تیم دارد که تجربه کافی دارند، بلکه رضا درویش را به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی و باتجربه در راس مدیریت خود دارند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آنقدر تجربه کسب کرده که وارد حاشیه رقبا نشود و فقط روی باشگاه خودش تمرکز کند. این طرز فکر که کل باشگاه را هدایت می کند باعث موفقیت پرسپولیس شده و خواهد بود.

کرمانی مقدم در پایان درباره جام حذفی نیز می گوید: در حال حاضر آنچه مهم است دو بازی باقی مانده در لیگ برتر است. ابتدا بازی با گل های گهر سیرجان و نساجی مازندران مهم است و بعد باید به فکر جام حذفی باشیم. فکر می کنم اگر پرسپولیس در این دو بازی موفق شود و قهرمان لیگ برتر شود، در جام حذفی هم موفق شود. بنابراین تمام تمرکز این تیم باید روی بازی با گل گهر سیرجان و سپس نساجی مازندران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید