لوگوی ستاره پرسپولیس بعد از دربی سپاهان

لوگوی ستاره پرسپولیس بعد از دربی سپاهان

سروش رفیعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 100 گفت: به نظرم بازی باکیفیت بود. هواداران آنجا بودند و تعداد آنها بیشتر شد و هیجان مسابقه را بیشتر کرد. تیم محترم استقلال بازیکنان بزرگ، کادر فنی عالی و هواداران خوبی دارد و فکر می کنم امروز خوب بازی کردند.

وی گفت: با احترام به استقلال مستحق برد بودیم. ما فشار زیادی وارد کردیم و فشار تمرینی زیادی را در این مدت تحمل کردیم تا بازی خوبی ارائه دهیم. خدا به تیم استقلال صبر بده. بچه های ما خسته نباشید و به هواداران تبریک می گویم.

بازیکن پرسپولیس گفت: این نقاط کور طبیعی است. هر کس راه و روشی دارد. شاید آقای ساپینتو می خواست با این حرف ها به ما فشار بیاورد. او باید بداند تیم پرسپولیس چگونه است. بازیکنان باتجربه ای هستند. کادر فنی مجربی دارد. او حرف خودش را زد و ما بازی را بردیم و مجبور نیستیم جواب او را بدهیم.

وی ادامه داد: لیگ در شرایط بحرانی قرار دارد. تیم سپاهان نتایج بسیار خوبی کسب می کند. استقلال تیم بسیار خوبی است. شرایط ما هم خوب است. باید تمام امتیازات این چند بازی را بگیریم و منتظر اتفاق خاصی باشیم.

رفیعی درباره اینکه سپاهان امتیاز می گیرد یا خیر، گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است، امتیازاتی که از دست دادیم معمولا در بازی هایی بود که انتظارش را نداشتیم. باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم. اگر 1 درصد شانس برنده شدن داشته باشیم، 99 درصد شانس برنده شدن داریم.

رفیعی در خصوص صحبت فالوورها از مشکلات مالی گفت: بهتر است مسئولان درباره این مشکلات صحبت کنند. من برای پیروزی ما خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید