لوگوی ستاره پرسپولیس برای سپاهان در لیگ

لوگوی ستاره پرسپولیس برای سپاهان در لیگ

علیرضا بیرانوند پس از برد 4 بر 2 مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود سه هفته نتیجه خوبی نگرفتیم. حتی برای تیمی مثل پرسپولیس که می‌خواهد به مسابقات برگردد و به تیمی تبدیل شود که مردم و هواداران دوستش دارند، سخت است. در بازی قبل تمرکز نداشتیم و در اتفاقی که افتاد به گل رسیدیم. لیاقت ما خیلی بیشتر از اینهاست اما امروز نشان دادیم تیم خوبی هستیم.از هواداران که آمدند تشکر می کنم. دستشان را می بوسم. به هواداران سپاهان هم تبریک گفتم، 90 درصد ورزشگاه را پر کردند. آنها حق دارند بیایند و مسابقات را تماشا کنند. این برد را به بازیکنان و هواداران تبریک می گویم.

او درباره اینکه بعد از پایان بازی کری برای هواداران سپاهان خواند و مثل رونالدو گفت من اینجا هستم، گفت: ببین یک چیزی بهت بگم ما خیلی تحت فشار بودیم و هواداران ما هم تحت فشار بودند. فشار زیادی چون اتفاقاتی افتاد، مخصوصا بازی با زنیت. در این دیدار تمام فشار هواداران سپاهان بر سر بازی پرسپولیس و جام حذفی بود. من هم یک شعار خواندم و به هوادارانمان گفتم که ورزشگاه خالی است و فقط شما هستید.

بیرانوند در مورد اینکه آیا فکر می کنید می توانید صدر جدول را از سپاهان پس بگیرید، گفت: شک نکنید که صددرصد این اتفاق می افتد زیرا بازی رودرروی با سپاهان داریم. ما 5 امتیاز از استقلال و سپاهان جلو بودیم اما الان با استقلال هم تراز هستیم و سه امتیاز از سپاهان عقب هستیم. 10 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و هزاران اتفاق در آن می افتد. اگر لیگ های اروپایی را تماشا کنید، می بینید که در بازی های آرسنال و منچستریونایتد چه اتفاقی می افتد. تا چند هفته پیش، آرسنال 10 امتیاز اختلاف داشت، اما پس از آن اوضاع تغییر کرد. هنوز 10 بازی در پیش داریم، مخصوصا اینکه بازی های رودررو با سپاهان، استقلال و تراکتورسازی هم داریم. در همه بازی ها مثل امروز سعی می کنیم بازی کنیم تا به چیزی که لیاقتش را داریم برسیم.

وی در خصوص اینکه وحدت مانند کریم باقری حنانوف را تنبیه کرد، گفت: من در آن صحنه به وحدت رفتم و به وحدت گفتم که تو مقصر توپ زدن هستی و زکی پور را تشویق کردم که خوب بازی کرد. در گل دوم می خواستم توپ را بزنم که باد توپ را وارد کرد و همان توپ به بیرون رفت و رامین رضایان به سرعت بازی را شروع کرد. البته می گویند گل دوم سپاهان آفساید بود اما خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم.

دیدگاهتان را بنویسید